Serigala baru

We are wolves! (Malay Version)

Kai pun mati setelah ditikam oleh Kris. Dia bertukar menjadi rama-rama. "Kai." kata Sehun sedih. "Saya amat gembira." kata Kris. "Berani kau bunuh Kai!" kata Chanyeol dengan perasaan marah. "Api Phoenix!" kata Chanyeol lagi. Api besar muncul dan bertukar menjadi phoenix. "Wow!" Chen berkata. Phoenix itu menyerang Kris tetapi Suho melindunginya dengan menggunakan perisai airnya. "Ia begitu kuat." Suho berkata dan menghalang phoenix itu. Sehun menggunakan angin untuk membuat phoenix besar. Phoenix itu membunuh Suho. "Tidak!" kata Kris. Chanyeol pengsan dan phoenix itu hilang.

 
Suho menjadi seekor gagak. Chanyeol pun sedar. Kai hinggap di atas rambut Lay ini. "Kau sentuh rambut akulah. " kata Lay. "Maaf!" Kai berkata lalu terbang. "Tunggu!" kata Tao. Lay, Tao, Chen, Chanyeol dan Sehun mengikuti Kai. Onew, Minho dan Key tiba di situ. "Di mana serigala itu?" tanya Onew. Kris menjadi serigala lalu menggigit tangan Minho. "Tangan saya!" kata Minho. Kris dan rakan-rakannya melarikan diri. "Tunggu !" Key berkata dengan marah.

Di tempat lain .....

 
Sehun dan rakan-rakannya yang lain berada di dalam hutan.  "Kau bernasib baik kerana kita bukan manusia." kata Lay. "Kita hanya akan berubah bentuk apabila kita mati. " kata Tao. "Saya akan berhati-hati pada masa akan datang." kata Kai. Mereka pulang ke rumah mereka.

Esok .....

 
Sehun pergi membeli-belah dengan Kai. "Jangan hinggap di atas rambut saya." kata Sehun. "Okay!" Kai katanya. Sehun ternampak Sulli dan Krystal. "Siapakah yang menyelamatkan kamu berdua? " tanya Sehun. "Jangan bertanya kepada kami." Sulli katanya. "Saya rasa sekumpulan serigala menyelamatkan kami." kata Krystal. "Saya ingat kamu berdua sudah trauma untuk keluar rumah." kata Sehun. "Kami kuat bukannya pengecut." kata Sulli.

 Sulli melihat rama-rama terbang di atas Sehun . "Ada rama-rama suka awak!" kata Sulli. "Biasalah, sayakan kacak, bergaya dan jejaka idaman semua perempuan!" kata Sehun. "Hentikan atau saya akan muntah." kata Sulli. "Di mana Jong In?" Sulli bertanya. "Saya tidak pernah melihat kamu seorang diri. " tanya Krystal. "Dia sakit dan berada di rumah. Bye !" kata Sehun lalu melarikan diri. Kai mengikutinya. "Rama-rama itu peliklah! " kata Krystal.

Di tempat lain .....

 
Tangan Minho berlaku pendarahan. "Kenapa kamu mempunyai begitu banyak darah? " tanya Jonghyun. "Tolong dan jangan tanya dia. Dia sedang sakit." kata Taemin. Key mengambil ubat dan Onew hanya melihat sambil makan beberapa ayamnya dengan gembira. Kemudian, Minho menyalak. Minho keluarkan bunyi" Awuuuu~~~!" dan rakan- rakannya terkejut. Minho menjadi serigala dan cuba untuk menyerang Onew tetapi Taemin melindungi dia.

 Onew, Key, Jonghyun dan Taemin lari. "Kita tidak boleh menembak dia ." kata Onew. Minho mengejar mereka . "Kita lari je!" kata Taemin. Mereka lari dan bersembunyi di belakang pokok. Kemudian, tiba-tiba, Minho pergi kepada mereka. "Dia boleh bau kita!" Key berkata. Onew membaling ayamnya di kepala Minho. Minho makan ayam itu dan menjadi manusia semula. "Berani kau !" Onew berkata dengan marah dan cuba untuk memukul tetapi Minho Jonghyun memegang tangannya.

Di dalam hutan .....

 Suho duduk di atas rambut Xiumin. "Apa yang kita mahu lakukan seterusnya?" tanya Xiumin. "Kita akan memusnahkan sebuah bandar besar esok!" Kris berkata sambil ketawa jahat. "Idea yang baik!" kata Baekhyun. "Saya nak sertai!" kata D.O. "Saya tidak boleh tunggu!" kata Luhan. " Bagus! " kata Kris.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
shinjeah #1
tak penat ke buat dua cerita yang sama? i meann.. awak buat english version jugak kan?? anyways, i prefer the englih version
KayKyuQ
#2
Chapter 6: asal suho yang masak. mana D.O hoho
KayKyuQ
#3
Chapter 2: KRIS MINUM DARAH O.O OH MY HUSBANDDD T^T
KayKyuQ
#4
Chapter 1: pendeknya update ._. boleh panjang dakk. tak puas aku baca . Haha XD " "Saya hanya boleh teleport 10 km dari tempat saya berada sebelum itu." kata Kai " ;AAAAAAAAAAA; my faboulous Kai. hioohohoho XD
KayKyuQ
#5
UNTUNGLAH ADA POSTER dr kedaiiiiii XD ~~~~~ *DUCKFACE SHEN ACTIVATED XD