Pemburu kembali

We are wolves! (Malay Version)

Suho, D.O, Baekhyun dan Xiumin pergi ke rumah Lay. "Apa yang kamu lakukan di sini?" tanya Lay dengan marah." Kris berbohong kepada kami." kata Suho. "Dia menyerang kami!" kata Baekhyun. "Kamu mahu kami percaya kamu semua?" Chanyeol berkata sambil menolak Baekhyun. "Tolong !" kata Xiumin. "Mungkin kamu semua hanya berbohong kepada kami." kata Chen.

Di tempat lain .....

 
Onew sedang makan ayam. "Kita mesti meneruskan misi kita untuk membunuh serigala." kata Jonghyun. "Mengapa?" tanya Minho. "Saya bersetuju kerana Minho bukan serigala lagi." kata Onew. "Akhirnya, saya boleh membunuh!" kata Taemin. "Saya tak kisah." kata Key.

 Kelima-lima
mereka pergi ke hutan. Kemudian, Kris datang. " Siapakah kau?" tanya Key. Kemudian, beberapa orang yang dikawal oleh Kris menangkap kelima -lima mereka. "Pergi letakkan mereka ke dalam sangkar!" Kris berkata dan orang-orangnya meletakkan mereka ke dalam sangkar. "Bagaimana mereka boleh terselamat dari asap saya?" Kris berkata kepada dirinya sendiri dan cuba untuk menyiasat keadaan. Kemudian, Luhan datang. "Kris?" katanya, keliru.

Di rumah Lay.....

 
Walaupun Lay dan rakan-rakannya cuba menghalang Xiumin, Suho, Baekhyun dan D.O daripada memasuki rumah itu, entah bagaimana Xiumin, Suho, Baekhyun dan D.O berjaya memasuki rumah berkenaan. "Kamu! Apa yang kamu buat di sini?! KELUAR!" Kai menjerit. " Diam Kim Jongin dan dengar apa kami nak cakap! Dengar, Kris berbohong kepada kami dan beliau adalah ketua kegelapan dan naga! Tadi, dia menyerang kami dan-"

 BANG !

 
"KRIS!" mereka menjerit. "Tangkap mereka " kata Kris. Kai memegang tangan Sehun dan Chen untuk teleportkan mereka. Orang Kris menangkap mereka kecuali Kai, Sehun dan Chen yang sudah teleport . "Lari semasa anda masih boleh" kata Kris. Kris meletakkan mereka dalam sangkar yang sama dengan SHINee. "Aku tidak suka kau selama-lamanya!" kata D.O. "Takutnya~~~! " kata Kris sambil ketawa dan pergi. "Siapa kamu?" tanya Taemin.

 Mereka terkejut. "Kami adalah manusia!" kata Lay. "Sudah tentu anda adalah manusia." kata Jonghyun. "Bagaimana kamu semua selamat dari asap Hypno itu?" tanya Suho. "Apa yang saya tahu, saya minum air yang menyembuhkan saya daripada menjadi serigala." Minho katanya. "Siapakah yang memberi kepada kamu?" Lay bertanya. "Jong In yang memberikan ia dan kami minum yang selebihnya." kata Taemin.

 Lay memberitahu mereka segala-galanya. "Jadi kami minum ubat yang melindungi kami dari kuasa orang-orang dari planet kamu? " kata Onew. "Ya!" kata Suho. Kemudian, mereka mendengar bunyi. " Awuuuu~~~!" kata serigala. "Siapakah itu?" tanya Taemin. "Ia adalah suara Kai a.k.a Jongin! " kata D.O. Kai, Chen dan Sehun menyerang orang. Semua orang lelaki sudah pengsan. Semua perempuan datang menyerang mereka. "Banyaknya! " kata Kai.

 
Kai, Sehun dan Chen menyerang mereka sebagai manusia. Kemudian , mereka melihat Sulli dan Krystal . "Mereka berada di sini ?" kata Chen. Chen cepat-cepat memecahkan sangkar. Mereka melarikan diri daripada tempat itu dengan cepat.

Di bandar.....

 
D.O menumbuk muka Onew. "Tidak!" Onew berkata tetapi apa-apa berlaku. "Kami sudah memberitahu kamu yang kami tidak boleh menyakiti kamu!" kata D.O. "Hyung diusik oleh D.O." kata Key. " Rumah kami adalah berhampiran. Mari kita pergi!" kata Jonghyun. Mereka pergi ke rumah SHINee dan melihat banyak senjata. "Mari kita pergi memburu Kris!" kata Jonghyun.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
shinjeah #1
tak penat ke buat dua cerita yang sama? i meann.. awak buat english version jugak kan?? anyways, i prefer the englih version
KayKyuQ
#2
Chapter 6: asal suho yang masak. mana D.O hoho
KayKyuQ
#3
Chapter 2: KRIS MINUM DARAH O.O OH MY HUSBANDDD T^T
KayKyuQ
#4
Chapter 1: pendeknya update ._. boleh panjang dakk. tak puas aku baca . Haha XD " "Saya hanya boleh teleport 10 km dari tempat saya berada sebelum itu." kata Kai " ;AAAAAAAAAAA; my faboulous Kai. hioohohoho XD
KayKyuQ
#5
UNTUNGLAH ADA POSTER dr kedaiiiiii XD ~~~~~ *DUCKFACE SHEN ACTIVATED XD