Sehari di universiti

We are wolves! (Malay Version)

Dua lelaki telah memasuki kelas. Mereka ialah Kim Jong In dan Oh Sehun . "Ini adalah rakan-rakan baru anda!" kata guru mereka. " Mereka begitu kacak !" kata beberapa orang perempuan. Kai dan Sehun duduk di belakang sekali iaitu di belakang dua perempuan. "Hello, kamu boleh memanggil saya Sulli !" kata seorang daripada dua orang gadis itu. "Hai!" kata Kai. "Kamu boleh memanggil dia Krystal! " Sulli berkata sambil menunjuk ke arah gadis di sebelahnya. "Hai!" kata Krystal.

Selepas akhir kelas .....

 
Kai dan Sehun sedang makan di kafeteria. Kemudian, Chen datang. " Hyung !" kata Sehun. "Kelas pertama saya adalah baik-baik saja . Bagaimana pula dengan korang berdua?" tanya Chen. "Ok saja!" kata Kai. "Saya mahu pergi ke perpustakaan." kata Sehun. "Mengapa?" tanya Chen. "Untuk membunuh perosak. " kata Sehun. "Saya tidak tahu yang kita boleh membunuh perosak di perpustakaan." kata Kai yang benar-benar keliru dengan kata-kata Sehun ini. "Maksud saya, saya mahu belajar ." Sehun berkata dan pergi dari situ.

 
Sehun telah sesat. "Di manakah perpustakaan? " katanya. Kemudian dia melihat Sulli dan Krystal . "Adakah kamu berdua tahu di mana perpustakaan? " tanya Sehun. "Kami mahu pergi ke perpustakaan juga." kata Krystal. " Mari ikut kami!" kata Sulli.
Sementara itu .....

 
Luhan sedang sakit. "Siapa yang melakukan ini kepada kau? " tanya Baekhyun. "Ia adalah manusia." kata Kris. " Dia bertanya Luhan , bukan kau!" kata Xiumin. "Tidak mengapa !" kata Luhan. D.O mendengar sesuatu . "Seseorang telah datang!" katanya. Mereka cepat menyembunyikan diri. "Susahnya hidup seperti ini!" kata Suho. "Kita mesti membeli sebuah rumah yang besar untuk kita. " kata Xiumin. " D.O, kau jaga Luhan . Yang lain ikut saya ." kata Kris.

 

Di tempat lain .....

 
Jonghyun dan Taemin memasuki rumah. "Kami sudah menembak salah seorang daripada mereka." kata Jonghyun gembira . "Saya melihat dia menembak serigala itu dengan kejam!" kata Taemin. "Bagus!" kata Onew. "Taemin, kau kena pergi dengan Minho malam ini! " kata Onew . "Saya lagi ?" tanya Taemin. "Kaukan maknae!" kata Minho. "Ya, itu betul!" kata Key. "baiklah ... " kata Taemin.

 
Kris dan kawan-kawan berpindah ke sebuah rumah yang besar. "Bagaimana anda membeli rumah ini?" tanya Luhan. "Saya mencuri wang dari bank dan membeli ini." Kris katanya. "Bila kita akan memulakan misi kita?" tanya Suho. " Esok, di sebuah kampung berdekatan. " kata Kris.

 
Chen, Sehun dan Kai pulang ke rumah. "Saya mahu sebuah rumah besar bukannya sebuah rumah kecil yang ditinggalkan oleh orang beberapa tahun yang lalu !" kata Kai. "Itulah sebabnya saya bekerja untuk mendapatkan wang untuk membeli sebuah rumah baru." kata Lay. "Saya bekerja di sebelah tempat Lay kerja!" kata Chanyeol. "Saya hanya duduk di rumah. Jadi saya amat bosan. " kata Tao mengeluh.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
shinjeah #1
tak penat ke buat dua cerita yang sama? i meann.. awak buat english version jugak kan?? anyways, i prefer the englih version
KayKyuQ
#2
Chapter 6: asal suho yang masak. mana D.O hoho
KayKyuQ
#3
Chapter 2: KRIS MINUM DARAH O.O OH MY HUSBANDDD T^T
KayKyuQ
#4
Chapter 1: pendeknya update ._. boleh panjang dakk. tak puas aku baca . Haha XD " "Saya hanya boleh teleport 10 km dari tempat saya berada sebelum itu." kata Kai " ;AAAAAAAAAAA; my faboulous Kai. hioohohoho XD
KayKyuQ
#5
UNTUNGLAH ADA POSTER dr kedaiiiiii XD ~~~~~ *DUCKFACE SHEN ACTIVATED XD