Perlawanan

We are wolves! (Malay Version)

Mereka membuat rancangan. "Bagaimana kita boleh menyelamatkan mereka?" Chen bertanya. "Kita pergi ke rumah yang besar itu." kata Lay. "Saya rasa mereka membuat perangkap." kata Chanyeol. "Kita perlu pergi." kata Kai. "Dia betul!" kata Sehun. "Mari kita pergi !" kata Tao. Mereka pergi mencari rumah besar itu.

Sementara itu .....

 
Sulli dan Krystal berada dalam sangkar besar. "Kami bukannya haiwan. Lepaskan kami!" kata Sulli. "Bagi kami, kamu adalah haiwan. " Kris berkata dan panggilan D.O dan Luhan. "Kamu berdua ?" kata Krystal. " Betul cakap Jongin yang kamu berdua adalah lelaki yang jahat!" kata Sulli. "Padan muka kau!" Luhan berkata lalu ketawa. "Pergi menunggu mereka di luar !" kata Kris. "Ya tuan !" kata D.O dan Luhan.

Selepas beberapa minit .....

 
Kai dan rakan-rakannya tiba. "Awuuuu~~~!" kata Kai. "Mereka sudah datang." kata Kris. D.O menyerang Kai dan Luhan menyerang Sehun. Mereka semua bertukar menjadi serigala. Luhan menggigit kaki Sehun. " Sehun!" kata Chanyeol. "Kamu berempat masuk ke dalam!" kata Kai." Lay, Chen, Chanyeol dan Tao sudah masuk ke dalam rumah!" kata D.O. Xiumin datang lalu menyerang Chen. " Awuuuu~~~!  Padan muka kau!" kata Xiumin.

 Tiba-tiba, Suho menyerang Lay dan Baekhyun menyerang Chanyeol . "Ambil ini!" kata Baekhyun lalu mengeluarkan laser dari matanya dan menembak Chanyeol. Chanyeol marah dan menggigit ekor Baekhyun ini. Suho amat cepat, dia menendang Lay tanpa berhenti. "Pergi mati!" kata Suho. Kemudian, Kris datang. " Lawan saya! " Tao berkata. Kris membaling pisau. Tao menghentikan pisau itu. Kris berubah menjadi serigala.

 Tao dan Kris sedang berlawan. Kemudian, Kai dan Sehun datang selepas menewaskan D.O dan Luhan . Kai menggigit kunci sangkar itu. "Beberapa ekor serigala datang untuk menyelamatkan kita?" kata Krystal. "Apa yang berlaku?" kata Sulli. Sangkar terbuka. " Awuuuu ~ ~ ~ !" kata Kai. Sulli dan Krystal cepat melarikan diri. Kris mengalahkan Tao dan berubah menjadi manusia dan menikam jantung Kai. Kai menjadi manusia lagi. "Berani kau!" Sehun berkata dan menumbuk muka Kris.

 Di luar rumah .....

 
Onew , Minho dan Key yang datang selepas mendengar bunyi serigala . " Tolong kami" kata Sulli. "Terdapat banyak serigala di rumah itu!" kata Krystal. "Mari kita pergi!" kata Key. Onew, Minho dan Key pergi ke rumah itu.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
shinjeah #1
tak penat ke buat dua cerita yang sama? i meann.. awak buat english version jugak kan?? anyways, i prefer the englih version
KayKyuQ
#2
Chapter 6: asal suho yang masak. mana D.O hoho
KayKyuQ
#3
Chapter 2: KRIS MINUM DARAH O.O OH MY HUSBANDDD T^T
KayKyuQ
#4
Chapter 1: pendeknya update ._. boleh panjang dakk. tak puas aku baca . Haha XD " "Saya hanya boleh teleport 10 km dari tempat saya berada sebelum itu." kata Kai " ;AAAAAAAAAAA; my faboulous Kai. hioohohoho XD
KayKyuQ
#5
UNTUNGLAH ADA POSTER dr kedaiiiiii XD ~~~~~ *DUCKFACE SHEN ACTIVATED XD