Bulan penuh

We are wolves! (Malay Version)

Kai dan rakan-rakannya pulang ke rumah. "Kau okay, Tao?" tanya Lay. "Ya, terima kasih." jawab Tao. "Mereka adalah orang paling tak guna!" kata Kai. " Jika saya mendapat mereka balbkbalbaballlb membunuh gvfgrgefgga fagggalab lblalbl ngnhn mereka!" kata Chanyeol. " Aku tidak faham apa yang kau katakan kerana ia terlalu cepat." kata Sehun keliru. "Adakah kau rapper ?" kata Chen. "Tidak!" kata Chanyeol.

 
Taemin bangun awal pada pagi itu. "Awak ada kelas hari ini?" tanya Minho. "Sudah tentu!" kata Taemin. " Bye!" Taemin berkata dan pergi ke universiti. " Bye!" kata Key. Taemin terlanggar Kai. "Maaf !" kata Taemin. " Tidak mengapa!" kata Kai. Kai dan Sehun pergi ke kelas mereka. "Kita datang awal hari ini." kata Sehun. Luhan dan D.O yang sedang bersiar-siar ternampak Kai dan Sehun . "Jadi, kau berada di sini ." kata D.O. "Mari kita pergi laporkan kepada Kris!" kata Luhan.

 
Kai dan Sehun memasuki kelas mereka. Semua orang melihat mereka. "Kenapa muka kamu berdua cedera. Siapa yang memukul kamu Sehun ?" tanya Krystal. "Saya dilanggar oleh senuah motosikal." kata Sehun. "Saya juga!" kata Kai. Kemudian Sulli datang. " Krystal, saya mendapat tiket untuk menonton filem malam ini." kata Sulli. "Di mana kamu mendapatkannya?" tanya Krystal. "Kawan saya mahu menonton filem dengan kawan-kawannya tetapi mereka sibuk jadi dia memberikan kepada saya." kata Sulli. "Tetapi kamu ada empat tiket. " kata Krystal. Sulli melihat Kai dan Sehun . "Apa?" kata Kai hairan.

Selepas kelas .....

 
Mereka semua terkejut. "Kamu berdua mahu menonton filem? " tanya Lay. " Dia suruh saya pergi dengan dia!" kata Kai. "Saya perlu pergi juga." kata Sehun. "Malam ini adalah bulan penuh. Kita akan menjadi serigala untuk satu malam. " kata Tao. "Kami tidak akan jadi serigala" kata Kai. "Tetapi kita tidak boleh lawan." kata Lay. "Kami akan berhati-hati." kata Sehun.

 Kris gembira apabila mendengar berita dari D.O dan Luhan. "Kita mesti melakukan benda sama seperti mereka. " kata Suho. " Kita perlu menjadi pelajar lalu kita memusnahkan mereka !" kata Kris. "Saya sukakannya!" kata Xiumin. "Bagaimana?" tanya Baekhyun. " Malam ini adalah malam bulan penuhkan ?" tanya Luhan. "Kita akan menjadi lebih kuat !" kata D.O.

 Taemin pergi ke rumah Onew ini. "Kamu dah lambat! " kata Minho. " Hyung!" Taemin memanggil Onew . "Kenapa?" kata Onew. "Saya mahu berehat hari ini." kata Taemin. "Saya pun!" kata Key. "Saya akan memberi kamu semua berehat hari ini." kata Onew. "Terima kasih Hyung !" Jonghyun berkata lalu pergi.

Pada malam itu .....

 
Sulli dan Krystal sedang menunggu Sehun dan Kai di pawagam. "Di manakah mereka?" kata Sulli. Kemudian Sehun datang. "Di mana Jongin?" tanya Sulli. "Dia sudah ada di dalam. " kata Sehun. "Kamu rindu sayake?" kata Kai. "Bila kamu datang?" tanya Sulli. "Ia adalah rahsia! " kata Kai. Mereka terus masuk dan menonton filem. Tiba-tiba, Kai dan Sehun berasa pelik. "Adakah kamu baik-baik saja ?" tanya Krystal. "Saya ok!" kata Sehun lalu pergi. "Tunggu !" kata Krystal. Kai mengikuti Sehun .

Selepas akhir filem .....

 
Sulli dan Krystal masih menunggu Kai dan Sehun . "Di manakah mereka?" tanya Sulli. "Awuuuu~~~!" Mereka mendengar bunyi serigala. Mereka begitu takut dan melarikan diri. "Maaf!" kata Kai. Kedua-dua mereka pergi ke hutan.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
shinjeah #1
tak penat ke buat dua cerita yang sama? i meann.. awak buat english version jugak kan?? anyways, i prefer the englih version
KayKyuQ
#2
Chapter 6: asal suho yang masak. mana D.O hoho
KayKyuQ
#3
Chapter 2: KRIS MINUM DARAH O.O OH MY HUSBANDDD T^T
KayKyuQ
#4
Chapter 1: pendeknya update ._. boleh panjang dakk. tak puas aku baca . Haha XD " "Saya hanya boleh teleport 10 km dari tempat saya berada sebelum itu." kata Kai " ;AAAAAAAAAAA; my faboulous Kai. hioohohoho XD
KayKyuQ
#5
UNTUNGLAH ADA POSTER dr kedaiiiiii XD ~~~~~ *DUCKFACE SHEN ACTIVATED XD