Pemburuan terakhir (Bahagian 1)

We are wolves! (Malay Version)

Kesemua mereka sudah bersedia untuk mencari Kris pada pagi itu. "Saya tidak boleh tidur!" kata Kai. "Saya juga." Sehun berkata lalu pergi ke dapur dan melihat Chen. "Siapa yang memasak makanan yang lazat ini?" tanya Chen. "Key, D.O dan saya!" kata Lay. Kemudian, Chanyeol datang. " Makanan ini nampak sedap. " kata Chanyeol. "Ya! Betul tu." kata Tao.

 
Selepas mereka semua makan sarapan pagi, mereka pergi ke tempat Kris. "Berhenti!" kata Suho. "Mengapa?" Kris bertanya kepadanya . "Kau tidak boleh memusnahkan planet ini!" kata Baekhyun. "Kami akan membunuh kamu!" kata Onew. "Takutnya saya!" kata Kris sambil ketawa. Kris menjadi serigala. Yang lain menjadi serigala juga. "Kita tidak boleh melawan serigala kerana kita manusia!" kata Key .

 
Mereka 10 mengelilingi Kris. "Mari kita menyerang dia bersama-sama!" kata Xiumin, tiba-tiba sebuah batu besar terbang ke arah mereka. "Luhan?" kata D.O. "Kamu mengkhianati pasukan kita!" kata Luhan. "Kris adalah seorang lelaki yang jahat!" Sehun berkata sambil marah. Tiba-tiba, perisai yang gelap muncul untuk melindungi Kris dan menjadi lebih besar. "Ia menolak kita!" kata Kai. Mereka menjadi manusia semula. "Apa yang mereka katakan adalah benar!" kata Kris. "Kamu adalah seorang lelaki yang sangat jahat?" tanya Luhan.

 
Luhan berlutut . "Saya seorang lelaki yang jahat?" kata Luhan. "Kamu bukan orang yang jahat, kamu hanya ditipu!" Sehun berkata sambil memegang bahu Luhan. Kemudian, beberapa orang datang dan menyerang mereka. "Kita tidak boleh mencederakan mereka!" kata Kai. Baekhyun menggunakan cahaya untuk memasuki perisai kegelapan itu. "Berhenti!" katanya sambil menumbuk muka Kris.

 
Baekhyun dengan Kris dalam perisai itu. Perisai itu meletup. "Tidak!" kata Kris. "Ya!" Chanyeol berkata dengan gembira. Xiumin, Suho, Baekhyun, Chen, Chanyeol dan Sehun mengelilingi Kris dan menggunakan serangan terkuat mereka. "Tidak!" Kris berkata lalu dia mati. Orang-orang yang dikawal Kris menjadi diri asal mereka semula. "Apa yang berlaku?" salah seorang daripada mereka berkata. Kesemua mereka pulang ke rumah. " Jongin!" kata Sulli. " Sehun!" kata Krystal. "Apa yang kami lakukan di sini?" tanya Sulli hairan.

 
Kai sedang memikirkan apa yang harus dikatakan . "Saya, saya.. Kita" kemudian Kris menjadi naga. "Rawr!" katanya dan mengeluarkan api. "Apa itu?" tanya Krystal. "OMG!" kata Jonghyun terkejut. Kris memanggil 11 naga lain. "Banyaknya naga!" kata Taemin.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
shinjeah #1
tak penat ke buat dua cerita yang sama? i meann.. awak buat english version jugak kan?? anyways, i prefer the englih version
KayKyuQ
#2
Chapter 6: asal suho yang masak. mana D.O hoho
KayKyuQ
#3
Chapter 2: KRIS MINUM DARAH O.O OH MY HUSBANDDD T^T
KayKyuQ
#4
Chapter 1: pendeknya update ._. boleh panjang dakk. tak puas aku baca . Haha XD " "Saya hanya boleh teleport 10 km dari tempat saya berada sebelum itu." kata Kai " ;AAAAAAAAAAA; my faboulous Kai. hioohohoho XD
KayKyuQ
#5
UNTUNGLAH ADA POSTER dr kedaiiiiii XD ~~~~~ *DUCKFACE SHEN ACTIVATED XD