Rancangan jahat

We are wolves! (Malay Version)

Kai dan Sehun pergi ke universiti seperti biasa. "Saya harap Luhan Hyung dan D.O Hyung akan berhenti dan tidak mengganggu kita lagi! " kata Kai. "Saya pun harap begitu juga!" kata Sehun. Kemudian Chen datang. "Hai!" kata Chen. " Hyung!" kata Sehun dan Kai. Kai melihat sesuatu dan berasa marah.

 
Chen kelihatan dan berkata, "Saya rasa ada orang sedang cemburu! " kata Chen. "Saya tidak cemburulah." kata Kai. Beliau melihat Sulli telah bercakap dengan D.O. "Berani kau! " Kai berkata lalu menumbuk D.O tepat di muka. "Kenapa dengan kau ni?" kata Sulli "Dia adalah orang yang sangat jahat!" kata Kai. " Dia bukan seorang yang jahat." kata Sulli lalu menampar muka Kai. "Kamu amat teruk Jongin. Saya benci awak KIM JONG IN !" Sulli berkata lalu pergi. "Tunggu !" kata Kai. Chen dan Sehun ketawakan Kai. D.O tersenyum jahat.

Sementara itu .....

 
Kris memanggil semua kawan-kawannya (kecuali D.O dan Luhan ). "Kita mesti membunuh Lay dan kawan-kawannya." Kris berkata kepada kawan-kawannya. "Bagaimana?" tanya Baekhyun. "Dengan ini!" Kris berkata lalu dia menunjukkan kepada mereka gambar dua perempuan. "Maksud awak, kita menculik mereka?" tanya Suho yang keliru. "Ya! Apabila mereka datang untuk menyelamatkan gadis-gadis itu, kita membunuh mereka!" kata Kris. " Idea yang baik!" kata Xiumin.

 
Onew menghantar
Taemin ke universiti. " Bye !" kata Taemin. " Bye!" Onew berkata lalu pergi. Beliau kembali ke rumahnya. "Adakah sudah mendapatkan maklumat tentang serigala ?" tanya Onew. "Tidak!" Jonghyun menjawab. Onew mengambil senapang dan halakan pada Jonghyun . "Kau adalah seorang yang begitu bodoh!" kata Onew. "Key, berikan Onew Hyung ayam itu!" kata Jonghyun. "Ok !" Key berkata lalu memberikan Onew ayam. Onew sangat gembira. "Serigala itu bukan serigala yang kita selalu buru!" kata Minho.

 Sulli dan Krystal berada di perpustakaan. Kemudian, Kai dan Sehun datang. "Saya ingin meminta maaf !" kata Kai. "Saya tidak akan memaafkan kamu!" kata Sulli. "Apa yang berlaku dengan kamu berdua?" kata Krystal. "Saya rasa itu normal untuk pasangan bercinta." kata Sehun lalu keluar dengan Krystal. Kemudian, D.O datang. "Sulli, saya perlu bantuan kamu. Bolehkah kamu mengikuti saya!" kata D.O. Sulli mengikuti D.O dan meninggalkan Kai begitu sahaja.

 D.O membawa
Sulli ke taman. "Apa yang kamu perlukan?" tanya Sulli. Tiba-tiba Luhan datang. "Kerja yang bagus!" kata Luhan. D.O mengetuk kepala Sulli. Sulli pengsan kemudian Luhan dan D.O membawanya. " Sulli!" Kai memanggil dan melihat satu surat. "Jika kau mahu menyelamatkan kawan kau, pergi ke rumah terbesar di bandar malam ini. -D.O". Kai marah.

 Sehun dan Krystal pergi ke salon. "Mengapa kamu membawa saya ke sini? Tempat ini adalah untuk perempuan. " tanya Sehun. "Ikut saya!" kata Krystal. Dia membawa Sehun masuk ke salon. Selepas beberapa minit, Sehun menangis . "Kenapa rambut saya mempunyai banyak warna? " katanya. Kemudian D.O dan Luhan datang.

 Sehun terkejut. "Apa yang kamu buat di sini? " tanya Sehun. Luhan menumbuk perut Sehun. Sehun marah dan menumbuk muka Luhan. "Muka saya yang kacak!" Luhan berkata dengan perasan marah lalu menarik rambut Sehun. "Rambut berwarna-warni saya!" Sehun berkata marah. "Bye!" Luhan berkata lalu pergi. Sehun melihat di belakang dan Krystal hilang. Dia terjumpa satu surat. "Jika mahu menyelamatkan kawan kau, pergi ke rumah terbesar di bandar malam ini. -D.O".

 Kemudian dia mendengar seseorang memanggilnya. "Kami akan menyelamatkan mereka!" kata Lay. "Kita akan pergi bersama-sama!" Tao berkata. "Saya akan membantu juga." kata Chanyeol. Mereka pulang ke rumah untuk memikirkan rancangan untuk menyelamatkan Sulli dan Krystal. "Aku benci kau Luhan !" kata Sehun.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
shinjeah #1
tak penat ke buat dua cerita yang sama? i meann.. awak buat english version jugak kan?? anyways, i prefer the englih version
KayKyuQ
#2
Chapter 6: asal suho yang masak. mana D.O hoho
KayKyuQ
#3
Chapter 2: KRIS MINUM DARAH O.O OH MY HUSBANDDD T^T
KayKyuQ
#4
Chapter 1: pendeknya update ._. boleh panjang dakk. tak puas aku baca . Haha XD " "Saya hanya boleh teleport 10 km dari tempat saya berada sebelum itu." kata Kai " ;AAAAAAAAAAA; my faboulous Kai. hioohohoho XD
KayKyuQ
#5
UNTUNGLAH ADA POSTER dr kedaiiiiii XD ~~~~~ *DUCKFACE SHEN ACTIVATED XD