Kebenaran

We are wolves! (Malay Version)

Kris marah pada kawan-kawannya. "Mengapa kamu semua sangat bodoh?" kata Kris dengan marah. "Saya minta maaf." kata Luhan. "Saya juga!" kata Xiumin. "Kami akan membuat kamu gembira!" kata D.O. "Macam mana?" Kris bertanya. "Kami akan membunuh musuh kita." kata Suho. "Saya akan memberikan kamu semua peluang terakhir." kata Kris. "Terima kasih!" Baekhyun berkata lalu pergi dan rakannya yang lain mengikutinya .

 
Kris pergi ke biliknya dan memakai pakaian yang sama seperti tuannya. Luhan, Xiumin, Suho, D.O dan Baekhyun memanggil tuan mereka dengan bola kristal secara rahsia tanpa pengetahuan Kris. "Apa yang kamu mahu?" tuan mereka bertanya. "Bagaimana cara untuk membunuh mereka ?" tanya Luhan. " Kris memberitahu saya yang kamu semua gagal untuk mengambil bunga itu. " tuan mereka berkata. " Kami minta maaf!" kata Suho. "Saya akan memberikan satu satu cara untuk menyeksa mereka . Buat orang di sekeliling mereka membenci mereka. Semua orang mahu disayangi." tuan mereka berkata. "Bagaimana?" tanya D.O. "Kawal fikiran mereka!" tuan mereka berkata lalu hilang.

 
D.O dan Luhan ke universiti seperti biasa. Luhan dan D.O meletakkan bom di taman universiti itu dan pergi ke kelas mereka seperti tiada apa yang telah berlaku. "Kamu berdua sekali lagi?" Sehun berkata apabila dia bertemu Luhan dalam perjalanan ke kelas beliau. "Apa salahnya dengan berjumpa saya?" tanya Luhan. "Kau diam! " Sehun berkata lalu menolak Luhan ke dinding sebelum dia menumbuk Luhan . "Kau marahkan aku ke? " Luhan berkata sambil membuat muka troll. "Kau.....!" Sehun melepaskan Luhan sebelum dia hilang kawalan dan membunuh Luhan tepat pada masa itu sebelum dia pergi ke kelasnya.

 
Kai tiba lewat di universiti kerana dia bangun lewat dan mengetahui Sehun dan Chen sudah meninggalkan dia . Kemudian, dia melihat D.O yang sedang bercakap dengan Luhan. "Kamu berdua lagi?" Kai berkata lalu menumbuk kedua-dua mereka dengan marah. "Hentikan !" kata seorang guru yang melihat mereka . Kai, yang melihat guru segera berlari ke kelasnya dan bernasib baik untuk dia, guru tidak nampak dia.

Selepas kelas .....

 
Kai makan di kafeteria. Tiba-tiba, bom meletup dan ada asap berwarna merah muncul. Semua orang pengsan kecuali D.O, Kai, Luhan, Sehun dan Chen. "Apa yang berlaku?" Kai berkata kepada dirinya sendiri. Kemudian, Chen dan Sehun datang. "Mereka sedang tidur. " kata Chen. Kemudian, D.O dan Luhan datang. Luhan mengangkat kerusi dan melemparkan ia di kepala Kai . D.O lawan dengan Sehun dan Chen manakala Luhan berlawan dengan Kai. D.O menumbuk Sehun di muka. Muka Sehun telah cedera teruk .

 
Chen sangat marah dan kilat muncul di genggaman tangannya. "Tumbukan Kilat!" Chen berkata sambil menumbuk muka D.O itu. Kai memegang tangan Chen dan Sehun dan teleport kembali ke rumah mereka. "Mengapa kamu bertiga kelihatan letih?" tanya Chanyeol. "Kami sedang berlawan tadi." kata Kai. Lay menyembuhkan muka Sehun itu. "Kamu perlu melihat cermin, Sehun! Kamu kelihatan sangat kacak!" Lay berkata diiringi ketawa kecil. "Hentikan dengan sindiran itu, Hyung " kata Sehun. " Mereka begitu kejam." Tao berkata marah.

Esok .....

 
Apabila Kai dan Sehun memasuki universiti , mereka merasakan sesuatu yang ganjil kerana ia adalah ... KOSONG tanpa ada seorang pun. "Apa yang - " kata Sehun . "Di mana semua orang ?" kata Kai. Kemudian, bom meletup , asap berwarna merah muncul dan semua orang di bandar pengsan. "Ini adalah pelik" Kai berkata sambil melihat Sehun . Kemudian, Chen datang. "Apa yang berlaku?" tanya Chen.

Di tempat lain .....

 
Xiumin, D.O, Suho dan Baekhyun memasuki bilik Kris' dan melihat dia memakai pakaian yang sama tuan mereka memakai . "Jadi ... Anda adalah tuan?" Xiumin bertanya, benar-benar terkejut dengan kebenaran itu. "Jadi ?" tanya Kris dan menyerang mereka. D.O cuba untuk menumbuk Kris tetapi Kris mengelak tumbukan itu. Kris memecahkan tingkap dan terbang keluar dari rumah. " Nampaknya kita perlu meminta bantuan lain. Mari kita pergi ke rumah Lay! " kata Suho. "Jangan lupa untuk memberitahu Luhan juga!" kata Baekhyun.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
shinjeah #1
tak penat ke buat dua cerita yang sama? i meann.. awak buat english version jugak kan?? anyways, i prefer the englih version
KayKyuQ
#2
Chapter 6: asal suho yang masak. mana D.O hoho
KayKyuQ
#3
Chapter 2: KRIS MINUM DARAH O.O OH MY HUSBANDDD T^T
KayKyuQ
#4
Chapter 1: pendeknya update ._. boleh panjang dakk. tak puas aku baca . Haha XD " "Saya hanya boleh teleport 10 km dari tempat saya berada sebelum itu." kata Kai " ;AAAAAAAAAAA; my faboulous Kai. hioohohoho XD
KayKyuQ
#5
UNTUNGLAH ADA POSTER dr kedaiiiiii XD ~~~~~ *DUCKFACE SHEN ACTIVATED XD