Penawar (Bahagian 1)

We are wolves! (Malay Version)

Kris pergi ke pusat membeli-belah. Baekhyun pergi ke sebuah kampung. Luhan pergi ke stesen bas. Xiumin pergi ke sebuah taman. Mereka meletakkan bom di tempat yang mereka pergi. Mereka cepat-cepat melarikan diri. Bom meletup. "Saya berjaya! " kata Baekhyun. " Bagus! " D.O berkata sambil berjalan ke arah Xiumin. Lay dan rakannya mendengar berita di televisyen. "Mereka begitu teruk." Kata Chen. "Saya akan membunuh mereka. " kata Kai. "Kau yang kecil ni?" kata Sehun. Semua orang ketawa pada Kai.

 
Chanyeol pergi ke bilik dan menjumpai sesuatu. "Saya terjumpa buku pelik! " kata Chanyeol. "Apa?" tanya Lay. Dia membaca buku itu. Dia membaca " Untuk mengalahkan naga, anda perlu mencari Bunga Biru yang boleh menunaikan 3 hasrat. ". Mereka hairan. " Naga?" tanya Chanyeol. "Kita mesti kembali kepada planet kita?" tanya Tao. "Ya!" kata Kai. Mereka pergi ke hutan untuk mencari kapal mereka.

 
Suho terbang untuk mencari musuh. "Di manakah mereka?" kata Suho. Kemudian, dia melihat mereka mencari kapal angkasa . Suho terbang kembali ke rumahnya. "Apa?" Kris berkata apabila dia mendengar berita tersebut. "Mereka ingin Kai menjadi seperti manusia lagi. " kata Baekhyun. "Ambil kristal ini dan bercakap dengan tuan ." Luhan berkata sambil memberi mereka bola kristal. "Saya mahu pergi ke tandas !" Kris berkata dan pergi ke tandas.

 
Lima daripada mereka membaca jampi . Kemudian, bola kristal menjadi gelap dan muncul seorang lelaki yang mukanya tidak diketahui. "Master apa yang patut kita buat?" tanya Luhan. "Kamu harus membunuh mereka!" kata tuan mereka. Bola kristal menjadi normal lagi dan tuan mereka hilang. Kris datang dari tandas.

 
Kai teleport ke dalam kapal angkasa mereka. Lay 'menyembuhkan'(membaiki) kapal angkasa itu. Kapal angkasa itu boleh digunakan lagi dan semua mereka memasuki kapal angkasa. Kapal angkasa itu terbang untuk Planet X. Kapal angkasa berhenti apabila tiba di planet X. "Akhirnya dapat juga balik!" kata Chen. Kai terbang dengan senang hati sambil berkata "Saya rindu rumah saya." lalu duduk di atas rambut Sehun yang cantik itu.

 
Mereka mendengar letupan. Kapal angkasa mereka meletup. "Gembira?" kata Kris. Kai menyerang Suho tetapi gagal kerana Kai terlalu kecil. "Serangan Air !" kata Suho. Tsunami menjadikan mereka lemah. Lay menyembuhkan kawan-kawannya. Chen marah. "Hujan Kilat." katanya. Tiba-tiba langit menjadi gelap. Kilat dari langit menyerang Kris dan kawan-kawannya. "Ia menyakitkan!" kata Luhan. Sehun menumbuk Luhan di muka.

 
Lay dan kawan-kawannya dengan cepat melarikan diri. Mereka membaca buku sekali lagi. " Bunga yang tersembunyi dan tidak dapat dilihat.". Mereka hairan. "What the heaven?" kata Chanyeol. "Mungkin ia teka-teki." kata Lay. Mereka terjumpa pintu. Mereka memasuki pintu itu lalu mereka terdengar bunyi .....

BERSAMBUNG.....

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
shinjeah #1
tak penat ke buat dua cerita yang sama? i meann.. awak buat english version jugak kan?? anyways, i prefer the englih version
KayKyuQ
#2
Chapter 6: asal suho yang masak. mana D.O hoho
KayKyuQ
#3
Chapter 2: KRIS MINUM DARAH O.O OH MY HUSBANDDD T^T
KayKyuQ
#4
Chapter 1: pendeknya update ._. boleh panjang dakk. tak puas aku baca . Haha XD " "Saya hanya boleh teleport 10 km dari tempat saya berada sebelum itu." kata Kai " ;AAAAAAAAAAA; my faboulous Kai. hioohohoho XD
KayKyuQ
#5
UNTUNGLAH ADA POSTER dr kedaiiiiii XD ~~~~~ *DUCKFACE SHEN ACTIVATED XD