Penawar (Bahagian 2)

We are wolves! (Malay Version)

Mereka mendengar bunyi. Sesuatu akan datang. "Apakah itu?" Chen bertanya sambil menunjukkan ke arah bunga misteri. "Ia bunga biru." kata Lay. Sehun cuba menyentuh tetapi, Sesuatu  menolaknya . "Apa itu?" kata Sehun. Mereka ternampak satu unicorn.  Unicorn itu menyerang mereka. "Suruh abang awak berhenti !" kata Tao. "Dia BUKAN abang saya. " kata Lay marah.

 
Unicorn itu menendang Lay and Chen. "Aduh !" kata Lay and Chen. "Saya akan mengambil ia! " kata Tao. Tao mengambil bunga itu dan unicorn hilang. "Saya berharap Kai akan menjadi bentuk manusia semula." Sehun berkata dan bunga itu menembak satu sinar cahaya ke arah Kai dan Kai menjadi manusia semula. "Terima kasih!" Kai berkata lalu memeluk Sehun. Mereka keluar dari bilik itu.

 
Mereka melihat Kris dan kawan-kawannya. "Ambil bunga itu!" kata Kris. Luhan, D.O, Xiumin dan Baekhyun menyerang Lay dan kawan-kawannya. "Serangan Ais!" kata Xiumin. Kaki Chen dan Lay menjadi beku. "Tak guna!" kata Chen. "Saya akan mengambil ia!" Luhan berkata lalu menggunakan kuasa telekinesisnya untuk mengambil bunga dari Tao. Kai cuba untuk mengambil kembali bunga itu. "Tumbukan Kuat!" D.O berkata sambil menumbuk muka Kai. Muka Kai cedera teruk dan hidung dia telah patah.

 
Luhan memberikan bunga itu kepada Kris . "Saya harap Suho akan menjadi bentuk manusia semula." kata Kris. Suho menjadi bentuk manusia semula. "Bebola cahaya!" Baekhyun berkata lalu membaling bola cahaya kepada Chanyeol . Chanyeol dan rakan-rakannya cedera. Chanyeol mencairkan ais di kaki Chen dan Lay. Lay menyembuhkan muka Kai. Kai teleport kepada Kris lalu mengambil bunga. "Selamat tinggal! " Kai berkata lalu hilang. "Berani kau!" kata Kris.

 
Kai dan kawan-kawannya memasuki kapal angkasa mereka (selepas Lay membaikinya ). Mereka tiba di bumi selepas beberapa jam. Kai, Sehun dan Chen pergi ke universiti seperti biasa. Kai lupa bahawa mukanya masih cedera. "Mengapa wajah kamu cedera?" tanya Sulli. "Adakah kamu bergaduh?" tanya Krystal. "Dia dilanggar oleh motosikal." kata Sehun. "Semua penunggang motosikal mesti membenci kamu saya rasa. " kata Sulli. "Mungkin!" kata Kai.

Selepas kelas .....

 
Kai pergi berjumpa Taemin dan Key. "Mari berlatih! " kata Kai. "Kami mahu berehat hari ini!" kata Taemin. "Mengapa?" tanya Kai. " Kawan kami sedang sakit." kata Key. Kai memberi mereka sebotol air. "Beri ini kepada kawan kamu." kata Kai. Key mengambil ia . "Selamat tinggal!" Kai berkata lalu pulang ke rumah . Dia memberitahu Lay tentang itu.

Pada waktu malam .....

Key dan Taemin pulang ke rumah. "Kami sudah pulang! " kata Taemin. Onew, Jonghyun dan Minho sedang memakan ayam. "Selamat datang! " kata Onew. Tiba-tiba, Minho bertukar menjadi serigala. " Awuuuu~~~! " kata Minho . "Mari kita lari!" kata Jonghyun. Mereka berlari ke dalam hutan. Bulan dilindungi oleh awan. Minho berubah semula menjadi manusia. Key memberi air itu kepada Minho. "Terima kasih!" Minho berkata lalu meminum air itu. Dia berasa pelik. Kemudian, awan hilang dan bulan dapat dilihat lagi tetapi Minho tidak bertukar menjadi serigala. Mereka gembira dan memeluk Minho. "Mungkin kita perlu berhenti memburu!" kata Onew.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
shinjeah #1
tak penat ke buat dua cerita yang sama? i meann.. awak buat english version jugak kan?? anyways, i prefer the englih version
KayKyuQ
#2
Chapter 6: asal suho yang masak. mana D.O hoho
KayKyuQ
#3
Chapter 2: KRIS MINUM DARAH O.O OH MY HUSBANDDD T^T
KayKyuQ
#4
Chapter 1: pendeknya update ._. boleh panjang dakk. tak puas aku baca . Haha XD " "Saya hanya boleh teleport 10 km dari tempat saya berada sebelum itu." kata Kai " ;AAAAAAAAAAA; my faboulous Kai. hioohohoho XD
KayKyuQ
#5
UNTUNGLAH ADA POSTER dr kedaiiiiii XD ~~~~~ *DUCKFACE SHEN ACTIVATED XD