Pelajar baru

We are wolves! (Malay Version)

Dua lelaki datang. Semua gadis-gadis kelihatan pada mereka. "Mereka sangat kacak." kata mereka. Pelajar itu adalah Xi Luhan dan Do Kyungsoo . "Hai, awak semua adalah sangat cantik !" kata D.O. "Kami mahu pergi ke kelas kami!" kata Luhan. Kemudian, Sehun dan Kai datang. "Kamu berdua?" kata Sehun. "Apa yang kamu mahu?" Kai bertanya lalu dia menolak Luhan ke dinding. "Kami datang hanya untuk belajar. " kata Luhan. "Sampai hati awak kerana sanggup mencederakan Luhan kami!" kata gadis-gadis tersebut lalu membaling sampah ke arah Kai dan Sehun .

Di kelas .....

 
Kai dan Sehun memasuki kelas lalu seseorang menampar dia. "Mengapa kamu berdua meninggalkan kami semalam?" Sulli katanya. "Maaf!" Kai katanya. "Mengapa kamu berdua begitu berbau?" tanya Krystal. "Beberapa orang gadis telah membuang sampah pada kami." kata Sehun.

Selepas kelas .....

 
Kai dan Sulli sedang makan di kafeteria. "Mengapa kamu mahu saya membayar untuk kamu?" tanya lalu pergi dan Sulli mengikuti dia. Dia melihat dua orang lelaki sedang menari di dalam bilik tarian. "Siapa itu?" tanya Kai. "Mereka adalah penari, Key dan Taemin oppa." kata Sulli.


 Kai masuk ke dalam bilik itu. "Tunggu !" kata Sulli " Siapa kau?" tanya Taemin. "Saya Jongin !" kata Kai. "Kamu mahu sertai kami?" tanya Key. "Sudah tentu!" kata Kai. Taemin dan Key mula menari. Kai berikut mereka. "Kamu amat hebat!" Key berkata . "Saya tidak tahu kamu boleh menari. " kata Sulli. "Kamu tidak tanya saya. " Kai berkata lalu pulang ke rumah .

 
Semua orang sedang menunggu Kai untuk pulang ke rumah . "Kenapa kamu balik lewat? " tanya Lay. "Saya mempunyai latihan tarian. " kata Kai. "Anda masih menari?" tanya Chanyeol. "Ya, kerana saya tidak menari untuk jangka masa yang panjang." Kai menjawab lalu pergi tidur. "Selamat malam !" kata Tao. "Saya mengantuk juga!" Chen berkata .

 
Kris dan Xiumin pergi ke bandar. "Sedia ?" tanya Kris. "Ya!" Xiumin menjawab. Kris meletakkan bom dan melarikan diri. Bandar itu meletup. "Kita berjaya!" kata Kris. Mereka pulangi ke rumah mereka. "Kami berjaya melakukannya !" kata Xiumin. "Baguslah!" Baekhyun katanya. "Saya sudah memasak, mari kita makan." kata Suho.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
shinjeah #1
tak penat ke buat dua cerita yang sama? i meann.. awak buat english version jugak kan?? anyways, i prefer the englih version
KayKyuQ
#2
Chapter 6: asal suho yang masak. mana D.O hoho
KayKyuQ
#3
Chapter 2: KRIS MINUM DARAH O.O OH MY HUSBANDDD T^T
KayKyuQ
#4
Chapter 1: pendeknya update ._. boleh panjang dakk. tak puas aku baca . Haha XD " "Saya hanya boleh teleport 10 km dari tempat saya berada sebelum itu." kata Kai " ;AAAAAAAAAAA; my faboulous Kai. hioohohoho XD
KayKyuQ
#5
UNTUNGLAH ADA POSTER dr kedaiiiiii XD ~~~~~ *DUCKFACE SHEN ACTIVATED XD