Pemburuan terakhir (Bahagian 3)

We are wolves! (Malay Version)

Kris melihat seseorang yang bangun dan berdiri. "Kau!" kata Kris. "Kami tidak akan berputus asa! " kata Chanyeol. "Kami akan mengalahkan kau!" Tao berkata apabila beliau berdiri. "Kami akan menyelamatkan planet ini." kata Luhan. "Kami adalah satu!" kata Baekhyun. "Api Phoenix!" kata Chanyeol.

 
Satu api dengan bentuk phoenix muncul. "Kau akan kalah!" kata Sehun. Puting beliung muncul dan menjadi perisai Sehun. Chen yang hanya bangun berkata, "Mengalah jelah!" sambil menunjukkan genggaman beliau. "Sedia?" tanya D.O. "Ya!" kata Suho.

 
Lay menggunakan kuasanya untuk menyembuhkan semua orang. "Terima kasih!" kata Xiumin. "Sama-sama!" kata Lay. D.O menumbuk perut Kris. Kris memuntahkan SHINee keluar. "Kami masih hidup! " kata Onew. "Ya!" kata Jonghyun. Kris cuba untuk membuat perisai. Tao hentikan pergerakan beliau. Xiumin, Suho, Baekhyun, Chen, Chanyeol dan Sehun menggunakan serangan terkuat mereka. Luhan menggunakan kuasa beliau untuk menggabungkan kuasa dan membalingkannya ke arah Kris. Kris menjadi serigala semula.

 
Chanyeol menggunakan hasrat terakhir bunga biru itu. "Saya harap Kris akan tewas." katanya. Kris dan naga beliau hilang ke udara dan tidak pernah kembali . "Kamu semua berjaya melakukannya!" kata Key. "Kami amat bernasib baik mengenali kamu semua!" kata Minho. "Kami akan kembali ke planet kami." kata Suho. "Apa?" kata Taemin.

Petang esok .....

 
Kai, Sehun, Sulli dan Krystal berada di sebuah restoran. "Kamu berdua mahu kembali?" kata Sulli. "Ya! Kerana misi kami sudah selesai." kata Kai. "Kita akan merindui kamu!" kata Krystal. "Kami akan pulang malam ini." kata Sehun.

 
Lay dan Chanyeol pergi ke tempat kerja Lay. "Lay?" kata bosnya itu. "Cik Victoria, saya mahu berhenti dari kerja saya." kata Lay. "Mengapa?" kata Victoria. "Rakan-rakan saya dan saya mempunyai masalah keluarga." kata Lay. "Baiklah." kata Victoria. "Mari kita pergi!" kata Chanyeol. Mereka pergi ke tempat kerja Chanyeol untuk melakukan perkara yang sama.

Pada malam itu .....

 
Lay membuka pintu kapal angkasa itu. "Kamu semua akan datang lagi?" tanya Onew. " Kami tidak tahu!" kata Kai. Kemudian, Krystal dan Sulli datang. Sulli memeluk Kai dan mencium dia. Kai berasa malu dan mukanya sedikit kemerah-merahan. "Wow!" kata Chen. Krystal memeluk Sehun dan berkata "I love you" . Sehun terkejut. "Jong In atau Kai, I love you !" kata Sulli. "Saya suka kamu juga !" kata Sehun dan Kai.

 
Kemudian, seseorang datang. " Kris?" kata Tao. "Saya sudah kalah. Bawa saya ke penjara di planet kita." kata Kris. Mereka 12 telah memasuki kapal angkasa itu. Pintu ditutup. Kapal angkasa terbang. "Bye!" kata Taemin. SHINee, Sulli dan Krystal berkata selamat tinggal mereka.

Di Planet X. ....

 
Orang-orang di planet itu mengalu-alukan kedatangan mereka. Mereka meletakkan Kris ke dalam penjara. "Kami akan menukar nama planet ini dengan nama baru. Kamu yang tentukan." kata ketua planet itu. "Apa?" kata Suho lalu berbincang dengan kawan-kawannya. Mereka semua berkata "EXO!" pada masa yang sama . Bermula dari masa itu, Planet X yang dikenali sebagai Planet Exo .

 

 

 

 

 

 

TAMAT.....

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
shinjeah #1
tak penat ke buat dua cerita yang sama? i meann.. awak buat english version jugak kan?? anyways, i prefer the englih version
KayKyuQ
#2
Chapter 6: asal suho yang masak. mana D.O hoho
KayKyuQ
#3
Chapter 2: KRIS MINUM DARAH O.O OH MY HUSBANDDD T^T
KayKyuQ
#4
Chapter 1: pendeknya update ._. boleh panjang dakk. tak puas aku baca . Haha XD " "Saya hanya boleh teleport 10 km dari tempat saya berada sebelum itu." kata Kai " ;AAAAAAAAAAA; my faboulous Kai. hioohohoho XD
KayKyuQ
#5
UNTUNGLAH ADA POSTER dr kedaiiiiii XD ~~~~~ *DUCKFACE SHEN ACTIVATED XD