That Day

Pain.
Please Subscribe to read the full chapter

Kai dan Kyungsoo telah dibawa ke suatu tempat yang terpencil. Kelilingnya hanya bangunan yang telah ditinggalkan. Ada sebahagian daripada bangunan tersebut telah runtuh dan ada yang sudah dipenuhi semak samun. Mereka berdua dibawa masuk ke dalam kawasan yang terbuka. Kalau tak silap Kyungsoo binaan bangunan tersebut telah runtuh. 

Kyungsoo tidak pasti apakah motif mereka berdua dibawa ke tempat yang sunyi itu. Namun bagi Kai, walau dimana pun mereka berada, apa yang akan terjadi seterusnya tetap sama. 

Hari itu, Kyungsoo hanya dapat mendengar Kai mengerang kesakitan. Sudah tentu Kyungsoo yang melihat keadaan Kai dipukul tanpa rasa belas kasihan itu turut terasa sakitnya. Setiap kali Kyungsoo cuba untuk bersuara, pasti ada orang akan menampar atau menumbuk dirinya. Kyungsoo dipaksa untuk mendiamkan diri. Tetapi dia tidak sanggup Kai diperlakukan sebegitu rupa. Kai kembali terbaring lemah di atas lantai. Matanya bengkak. Dahinya luka. Kai memegang siku kanannya. Mungkin tangannya itu sudah patah. Ahli gengster itu memukul bahagian kanan tubuhnya dengam bertubi-tubi.

Kai kemudiannya diangkat oleh tukang pukul itu supaya duduk dalam keadaan melutut. Lelaki bertubuh sasa yang menegur Kai pada awal tadi berdiri dihadapan Kai. Kyungsoo tidak pasti kenapa Kai masih boleh tersenyum melihat lelaki tersebut. Kyungsoo tidak boleh berkata apa-apa kerana dirinya sendiri sudah lemah.

" Ke..kenapa tak buat ma..macam ni sejak du..fulu ? " soal Kai tersekat-sekat. "Kenapa? Kau kena ingat. Aku berjanji dengan ayah kau. Kau tebusan kami. " jelas lelaki sasa itu. " Janji ? Lepas macam ni balasannya ?" Tanya Kai lemah. " Tapi aku tak pernah kata aku akan pulangkan kau dalam keadaan yang macam mana kan? Hahahaha " tawa lelaki itu sedikit pun tidak menyenangkan hati Kai. Apatah lagi Kyungsoo. " Kenapa tak bunuh daripada awal je ? Tak perlu seksa sampai macam ni dan buat orang lain terkorban ! " Kai berkata dengan tegas . Dia lemah tetapi tetap mahu berkata-kata. " Bukan ke cara macam ni lagi seronok ?" Lelaki tersebut memegang Kai dengan kuat. Mungkin dia telah menyentuh b

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
hanah2212
Akhirnya, 200 subs. Thank you :*

Comments

You must be logged in to comment
sitifadhlina #1
Chapter 1: this story was really the best
Jessica_felix #2
Can you pretty please translate to English...fingers crossed
meridaania #3
Chapter 1: Please translate it to english. It's seems really god! TT
reemoma #4
Chapter 1: The story seems good
Can you translate it to english please ??!
mikochiciko
#5
Chapter 31: siyess , sedeyy cite ni . mmg bapak die useless ! poor my kyunggie T.T . btw , cite ni mmg daebakk . berbakul2 tisu . huhu . sob. sob
//nanges blakang myungsoo//
ikanadia95
#6
Chapter 31: HOOORAAAYYYYY / CHATIME AND POSTER /
Sarah_Jr #7
Chapter 1: Huhu siannyer dyo T^T btw keep it up!! ^^