Episod 3 - Malangnya nasib...T-T

Rain Sound [HIATUS]
Please Subscribe to read the full chapter

     Puan Clara yang telah sihat sepenuhnya tetap ingin mencari kerja meskipun telah ditegah oleh Ina. Kini, Puan Clara telah pun menjadi seorang pembantu pengarah di sebuah syarikat hiburan yang dikenali sebagai TS Entertainment.

     " Hello, Ina, boleh tolong eomma tak?" tanya Puan Clara setelah panggilan telefonnya dijawab oleh Ina. Ina yang ketika itu berada di perpustakaan awam dengan payahnya mengangkat 6 buah buku tebal dengan  tangan kirinya manakala tangan kanannya pula sedang memegang telefon, menjawab panggilan telefon ibunya.

      " Hello, Ina, boleh tolong eomma tak?" tanya Puan Clara setelah panggilan telefonnya dijawab oleh Ina. Ina yang ketika itu berada di perpustakaan awam dengan payahnya mengangkat 6 buah buku tebal dengan.


       " Tolong apa, eomma?" balas Ina dalam dia melangkah ke arah kaunter meminjam buku. Betapa dia berharap Alestor ada dengannya ketika itu. Ada lah juga orang yang boleh membantunya membawa buku-buku yang akan  dipinjamnya itu. Tetapi, malang baginya kerana kawan baiknya itu sedang menghadiri sebuah mesyuarat penting di sekolah. Maklumlah, Alestor seorang ketua kelas dan semua ketua kelas di sekolah wajib hadir dalam mesyuarat tersebut.

      " Ina, dengar tak apa yang eomma cakap ni?" soal Puan Clara yang hairan kerana Ina langsung tidak menjawab pertanyaannya dari tadi. Ina tersentak.

      " Ya, ya, eomma. Ada apa?" pantas dijawabnya Puan Clara. Puan Clara mengeluh. ' Apalah yang nak jadi dengan anak dara aku yang seorang ni?' Mahu tak mahu, terpaksalah diulangnya balik kata-katanya tadi.

      " Eomma nak minta tolong Ina belikan ink printer untuk eomma. Ink printer eomma dah habis dan eomma pula perlu print sesuatu sekarang. Takde orang kat sini boleh bantu eomma sebab mereka pun sibuk sangat

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
m_nanakim
LAPTOP ROSAKKKKK ㅠㅠㅠㅠㅠ

Comments

You must be logged in to comment
hanazraf95 #1
Chapter 13: update soon authornim~~ sedih btol story niyh..tpy best sgt !!