Promote cerita ^^

My First Love

Annyeong!!!! Hehehe. Saya bukan nak sambung cerita ni. Jangan fikir macam tu. Tujuan saya untuk mempromotkan cerita saya. Kalau awak semua ada masa untuk melinat cerita baharu saya, silakan. Jangan malu-malu. Saya akan tunjukkan tiga cerita baharu saya.

 

Saranghae, Mr. Arrogant!

Cerita ini, saya buat khas untuk contest. Hahaha. Tak tahulah best ke tak. Kalau suka, sila tekan gambar tu atau nama tajuknya. ^^

 

 

I Love You?
 

Tak tahu saya nak cakap apa. Cerita ini dalam bentuk two-shot tau. First time saya guna OC. Hahaha. Pada mulanya cerita ini untuk contest tapi, saya kalah. Huhuhuhu tak apa. Tak ada rezeki.

 

 

My Chingu, My Love?


Siapa suka cerita jackji? Hah! Saya ada buat cerita jackji. Tekan je gambarnya dan namanya. Cerita ini pada mulanya dalam bentuk one-shot tapi, disebabkan ramai yang nak menyambungnya cerita ini. Jadi, saya menyambungkan cerita menjadi dalam chaptered. Harap awak semua boleh membacanya.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
ierashahira
wahai kepada semua pembaca cerita saya, sila jawab soalan saya ^^

Comments

You must be logged in to comment
ByunBaekWifey
#1
Ohh bestnya~I need a sequel~! ^.^
taoliaa
#2
good ending ....^_^
overdosing14
#3
Chapter 24: good ending! i like it. Tahniah sebab dah habiskan cerita ni
ChachaPippo
#4
Chapter 24: lolololol.. author , hohoho .. best2 xD
k-hope
#5
Chapter 24: Wow.......daebak2.....jungkook ngan jiae dah kawin....huhuhuhu....tp tak rasa kesian pun ngan hongbin...hongbin baik sgt
amy_baekhyun98 #6
Chapter 23: Pada pendapat saya,awak habiskan je cite ni selepas bab ni. So endingnya jungkook dan jiae dh couple, sbb awk buat cite ni utk dorang berdua. Then, awk buat sequel story tentang hubungan hongbin dan hayoung. Mesti ramai suka (termasuk saya XD). But,fokus dulu dkt PT3 sbb itu lebih penting. Good luck for PT3! Fighting!
minlee123 #7
Chapter 23: Sambung cerita ni best .wat lah hongbin hayoung couple
minlee123 #8
Chapter 22: Ambik jelah hongbin tu hensem apa