Bab 1

My First Love

Jiae berjalan-jalan di sekitar sekolah pada waktu rehat. Dia tidak membenarkan Hongbin mengikutinya. Dia juga berasa pelik dengan Hongbin sebab dia sudi berkawan dengan Jiae. Padahal semua pelajar perempuan tidak sudi ingin berkawan dengan Jiae. Walaupun Hongbin seorang atlet terkenal,tetapi dia langsung tidak ambil peduli. "Kenapa awak sudi kawan dengan saya? Semua orang tak nak kawan dengan saya," tanya Jiae kepada Hongbin. "Salah ke saya nak kawan dengan awak. Lagipun saya kawan je semua orang," jawab Hongbin. "Tapi, saya takut kawan awak tinggalkan awak. Lepastu saya tak nak semua pelajar perempuan marah dekat saya sebab awak kawan dengan saya," cakap Jiae. "Eh,jangan macam tu!Tak mungkin kawan saya tinggalkan saya. Kalau ada perempuan marah dekat awak,saya akan tolong," balas Hongbin dengan comel. Jiae mengingati perbualannya dengan Hongbin. Jiae masih tertanya-tanya dengan Hongbin. Jiae adalah pelajar yang paling nerd. Tetapi hati Jiae langsung tak berdebar apabila memandang Hongbin. 

Loceng berbunyi menandakan waktu rehat sudah tamat. Hilang terus mengelamunnya kerana terkejut dengan bunyi loceng itu.Jiae tergesa-gesa ke kelasnya sehingga dia telah melanggar seseorang. "Mianie. Saya tak nampak tadi. Saya nak cepat sangat," ucap Jiae dan terus melihat muka itu. Hati Jiae terus bertukar dengan tiba-tiba. Degupan jantungnya menjadi laju sekali. " Woi! sakitlah!," marah lelaki itu. Jiae melihat muka itu. Lelaki itu sama kelas dengan Jiae. 'Jungkook' desis hati Jiae. "Eh,budak nerd ni. Tahu gergasi mana yang langgar aku tadi!," marah Jungkook. Jiae mendiamkan dirinya, "Dah bisu ke nerd ni! Tak boleh nak minta maaf ke!," marah Jungkook lagi. Hongbin telah lama melihat kejadian itu. Hongbin terus pergi ke arah mereka berdua. Hongbin terus menarik tangan Jiae. "Woi! Kau kenapa ni! Kau tak nampak ke aku ada urusan dengan budak nerd ni!," marah Jungkook kepada Hongbin."Mianie.....," ucap Jiae. Hongbin terus menarik lengan Jiae dan berlalu dari situ. Hati Jungkook sangat marah sangat dengan peragai Hongbin.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
ierashahira
wahai kepada semua pembaca cerita saya, sila jawab soalan saya ^^

Comments

You must be logged in to comment
ByunBaekWifey
#1
Ohh bestnya~I need a sequel~! ^.^
taoliaa
#2
good ending ....^_^
overdosing14
#3
Chapter 24: good ending! i like it. Tahniah sebab dah habiskan cerita ni
ChachaPippo
#4
Chapter 24: lolololol.. author , hohoho .. best2 xD
k-hope
#5
Chapter 24: Wow.......daebak2.....jungkook ngan jiae dah kawin....huhuhuhu....tp tak rasa kesian pun ngan hongbin...hongbin baik sgt
amy_baekhyun98 #6
Chapter 23: Pada pendapat saya,awak habiskan je cite ni selepas bab ni. So endingnya jungkook dan jiae dh couple, sbb awk buat cite ni utk dorang berdua. Then, awk buat sequel story tentang hubungan hongbin dan hayoung. Mesti ramai suka (termasuk saya XD). But,fokus dulu dkt PT3 sbb itu lebih penting. Good luck for PT3! Fighting!
minlee123 #7
Chapter 23: Sambung cerita ni best .wat lah hongbin hayoung couple
minlee123 #8
Chapter 22: Ambik jelah hongbin tu hensem apa