Pemberitahuan

My First Love

Hai! Saya ingin menanya pada awak semua. Cerita ni nak saya habiskan selepas bab ni. Saya cuma ingin membuat perhubungan Hongbin dan Hayoung hanya sebagai kawan sahaja. Cerita ini untuk Jiae dan Jungkook sahaja. Memandangkan Jiae dan Jungkook sudah menjadi couple. Saya cuma ingin tak nak memerah otak saya sahaja. Lagipun peperiksaan PT3 semakin dekat. So, saya ingin fokus kepada peperiksaan saya. Sekaramg ini, saya ingin tahu jawapan kamu semua. Adakah kamu ingin menghabiskan cerita ini atau menyambungnya lagi. Kalau kamu semua ingin menyambungnya lagi, mungkin saya akan update jarang-jarang.

-ierashahira-

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
ierashahira
wahai kepada semua pembaca cerita saya, sila jawab soalan saya ^^

Comments

You must be logged in to comment
ByunBaekWifey
#1
Ohh bestnya~I need a sequel~! ^.^
taoliaa
#2
good ending ....^_^
overdosing14
#3
Chapter 24: good ending! i like it. Tahniah sebab dah habiskan cerita ni
ChachaPippo
#4
Chapter 24: lolololol.. author , hohoho .. best2 xD
k-hope
#5
Chapter 24: Wow.......daebak2.....jungkook ngan jiae dah kawin....huhuhuhu....tp tak rasa kesian pun ngan hongbin...hongbin baik sgt
amy_baekhyun98 #6
Chapter 23: Pada pendapat saya,awak habiskan je cite ni selepas bab ni. So endingnya jungkook dan jiae dh couple, sbb awk buat cite ni utk dorang berdua. Then, awk buat sequel story tentang hubungan hongbin dan hayoung. Mesti ramai suka (termasuk saya XD). But,fokus dulu dkt PT3 sbb itu lebih penting. Good luck for PT3! Fighting!
minlee123 #7
Chapter 23: Sambung cerita ni best .wat lah hongbin hayoung couple
minlee123 #8
Chapter 22: Ambik jelah hongbin tu hensem apa