The sad-ven

Under His Wings
Please Subscribe to read the full chapter

Sungyeol terus berlari dan membuka salah satu pintu bilik itu dengan kasar.Jantungnya tidak berhenti-henti berdebar-debar seolah-olah ia mahu melompat keluar dari dadanya.Air matanya meleleh dan dia jatuh tersungkur ke lantai.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Sungyeol terjaga apabila satu tepukan lembut menyapa bahunya.Dia mengecilkan matanya, cuba untuk membiasakan diri dengan cahaya yang terang.Minseok menghantar senyuman simpul kepadanya yang terlampau sukar untuk dibalas semula.Dia hanya menundukkan kepalanya.

"Yeol nah makan la roti ni" Sungyeol hanya membalas dengan gelengan.Nienie melemparkan pandangan pada suaminya yang hanya mampu melihat dengan pilu. "Yeol, makan la sikit kalau tak masuk angin perut tu" Nienie risau melihat keadaan Sungyeol, Mana tidaknya hidungnya merah,pipinya berbekas air mata, mulutnya merekah dan pucat serta matanya yang sembap.

Sesiapa yang melihat Sungyeol pada waktu itu mesti merasa pilu.Dia kelihatan seperti orang yang sesat dan retak yang hanya menantikan satu sentuhan kecil untuk dia pecah dan berderai. Dia seperti jasad Yang kehilangan rohnya.Matanya memeparkan hanya kesakitan, keseksaan,dan kesunyian.Ianya seperti separuh dari jiwanya telah hilang dibawa monsun yang membeku.  

Sungyeol tahu dia sedang menyeksa dirinya.Perutnya merungut minta disuap dan tekaknya merengek meminta air, tapi dia tidak mampu, bukan dia tidak sanggup.Makanan di depan mata ternampak seperti pasir. Nienie mengeluh kecil dan mengusap lembut bahu Sungyeol, dia faham bahawa berada di posisi Sungyeol sekarang tersangatlah sukar.

Dia sedih tetapi dia tahu kesedihannya tidak setanding dengan Sungyeol.Dia mungkin boleh mengatakan bahawa dia faham dan mengerti perasaan Sungyeol tetapi semua itu tidak setanding dengan remaja itu yang benar-benar terperangkap dalam situasi yang menyesakkan in

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
chimot #1
Chapter 16: PLEASE UPDATE PLEASE,tak sabaq nak baca.serius cerita ni best&sedih sgt...
Infinite_Ifnt7
#2
Chapter 16: TAEHYUNG FINALLY AWAKE??????!!!! I NEED HOPE FOR THE FUTURE OF SUNGYEOL AND TAEHYUNG :'(
thelucidream
#3
Chapter 15: This is beautiful! TTATT Actually tak salah untuk rasa marah atau benci. Tapi bila lama sangat perasaan tu bermaharajalela dalam diri, semua tu boleh jadi dendam. Ya. Baekhyun memang bodoh. Tak ada siapa boleh nafikan semua tu. But! Thanks to Sungyeol, Minseok, Luhannie dan yang lain for staying by Taetae's side. Keep writing! Saya seronok sangat membaca. And... lelaki misteri tu siapa????
tyhah_nad #4
Chapter 15: Aduiiiii sedih siak T.T taehyung mati ke ? Sumpah sedih ...kesian tae tae TT___TT
GreenDecember #5
Chapter 15: Apa dah jadi pada taehyung....
vlovers #6
Chapter 14: update la fanfic n....
jiminie_noona #7
Chapter 14: Update le cpt2 ambe x sabo ni
KertasUngu
#8
wuish menarik! update soon~~