The ten

Under His Wings
Please Subscribe to read the full chapter

Taehyung terjaga dari lelapnya apabila dia terdengar ketukan kecil di pintu biliknya. Dia cuba menjawab tetapi tiada satu bunyi pun yang keluar melepasi kerongkongnya. Dia cuma mampu berharap yang orang disebalik pintu itu faham yang dia tidak kisah jika orang itu masuk. Dia mengeluh kecil apabila ketukan itu berhenti.

Sebenarnya ada satu wajah dan satu susuk tubuh yang amat dia rindu dan ingin berjumpa. Byun Baekhyun, ya itulah orang yang sangat Taehyung ingin berjumpa , orang yang sangat membencinya. Dia sedar tidak mungkin insan yang bergelar papanya itu akan melawatnya,tapi jauh di sudut hatinya dia berharap ada segelumit rasa sayang lelaki itu padanya.

Baru sahaja dia mahu berputusa asa pintu biliknya itu terbuka dengan agak kasar, dia melihat seorang gadis yang tersengih di depan pintu biliknya dan dia mendengar derapan kaki yang masih belum dapat dilihat kelibatnya meluru laju kearah katilnya. Tiba tiba kerusi diheret kebelakang sebelum seorang kanak-kanak lelaki memanjat kerusi itu dan melompat ke atas katilnya.

''TAEHYUNNN!!! Kenapa I tak see you school pun?" Budak itu bercakap dengan mata berkaca.Gadis itu hanya menggeleng kepala " ishh budak pelat ni! Dahla ayat entah pape! Bukan I tak see you school  lah suka hati jerr ,orang cakap I tak see you AT school la baru betul" Kanak-kanak itu hanya menjelir lidah padanya." Suka hati I la kak Xuan!" .

Dia terus duduk bersila di tepi Taehyung yang sedang terbaring."Tengok tu Chen-chen ! Jangan buat macam hospital ni rumah you boleh tak? Karang kacau Taehyung tu" Xuan hanya menggeleng kepala melihat telatah budak kecik itu. Chen mencebik bibir

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
chimot #1
Chapter 16: PLEASE UPDATE PLEASE,tak sabaq nak baca.serius cerita ni best&sedih sgt...
Infinite_Ifnt7
#2
Chapter 16: TAEHYUNG FINALLY AWAKE??????!!!! I NEED HOPE FOR THE FUTURE OF SUNGYEOL AND TAEHYUNG :'(
thelucidream
#3
Chapter 15: This is beautiful! TTATT Actually tak salah untuk rasa marah atau benci. Tapi bila lama sangat perasaan tu bermaharajalela dalam diri, semua tu boleh jadi dendam. Ya. Baekhyun memang bodoh. Tak ada siapa boleh nafikan semua tu. But! Thanks to Sungyeol, Minseok, Luhannie dan yang lain for staying by Taetae's side. Keep writing! Saya seronok sangat membaca. And... lelaki misteri tu siapa????
tyhah_nad #4
Chapter 15: Aduiiiii sedih siak T.T taehyung mati ke ? Sumpah sedih ...kesian tae tae TT___TT
GreenDecember #5
Chapter 15: Apa dah jadi pada taehyung....
vlovers #6
Chapter 14: update la fanfic n....
jiminie_noona #7
Chapter 14: Update le cpt2 ambe x sabo ni
KertasUngu
#8
wuish menarik! update soon~~