The five

Under His Wings
Please Subscribe to read the full chapter

Sungyeol keluar  dari tandas bersama sehelai tuala di tangan, sedang mencuba mengeringkan setiap titisan air yang masih bersisa di rambutnya.Setelah selesai dia menapak ke bilik Taehyung untuk mengajak kanak-kanak lelaki itu makan malam.Satu ketukan kecil dihadiahkan kepada pintu bilik Taehyung itu sebelum remaja lelaki itu  melangkah masuk.

"Tae-Tae buat ape tu?" Kanak-kanak itu seraya mengangkat kepalanya dan memandang jejaka kacak yang digelarnya abang. Taehyung lantas tersenyum dan mengahalakan jarinya ke arah blok leggo yang dibinanya.Sungyeol terus melabuhkan punggungnya di sebelah kanak-kanak itu dan mengaut kanak-kanak itu dan meletakkan Taehyung ke dalam ribaannya.

"Tae-tae buat bangunan apa nie?" Taehyung tersengih "Pa-pa" Sungyeol melihat ke dalam anak mata kanak-kanak itu "Pejabat papa ke?" Pantas Taehyung mengangguk. "Tae-tae jom makan abang dah masak mee sup ayam yang taehyung suka" Taehyung dengan ceria menepuk-nepuk tanganya.

 

                                                                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Baekhyun memicit-micit kepalanya ,kerja pejabat yang menimbun itu menyebabkan dia mengeluh kecil. Dia merasa seseorang memegang bahunya lembut sambil mengurut bahunya. Sunmi.....

"Awak nie kan Baekhyun, tak pernah nak dengar cakap saya, kan saya dah cakap jangan sibuk sangat bekerja" Wanita cantik yang berusia dalam linkungan 20 tahun itu tersenyum kepada suaminya. Baekhyun menggamit tangan lembut Sunmi dan menggenggamnya lau dikucup jari-jari runcing itu.

Pandangan Baekhyun beralih kepada perut Sunmi yang membuncit dangan pandangan kasih sayang.Dia mengusap perut wanita bergelar isterinya itu perlahan-lahan "Tae-tae duduk dalam perut mama baik-baik tau, jangan buas sangat.Kesian mama, papa janji nanti bila Tae-tae dah keluar nanti papa bawak tae-tae dengan abang sungyeol jalan-jalan ,kita main bola sama-sama okay? Be healthy tau sayang" Baekhyun membisik pada perut isterinya itu.

Ya ,Tae-tae itu panggilan yang dicipta Baekhyun untuk putera keduanya.Pertama kali mendapat berita tentang kewujudan bayi dalam rahim isterinya Baekhyun merasakan bahawa dia adalah lelaki terbahagia di dunia.Dia berjanji terhadap dirinya,yang dia akan melakukan segala-galanya untuk putera-puteranya demi kebahagiaan mereka.

Setitis cecair panas mngalir di pipi Baekhyun, dia sege

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
chimot #1
Chapter 16: PLEASE UPDATE PLEASE,tak sabaq nak baca.serius cerita ni best&sedih sgt...
Infinite_Ifnt7
#2
Chapter 16: TAEHYUNG FINALLY AWAKE??????!!!! I NEED HOPE FOR THE FUTURE OF SUNGYEOL AND TAEHYUNG :'(
thelucidream
#3
Chapter 15: This is beautiful! TTATT Actually tak salah untuk rasa marah atau benci. Tapi bila lama sangat perasaan tu bermaharajalela dalam diri, semua tu boleh jadi dendam. Ya. Baekhyun memang bodoh. Tak ada siapa boleh nafikan semua tu. But! Thanks to Sungyeol, Minseok, Luhannie dan yang lain for staying by Taetae's side. Keep writing! Saya seronok sangat membaca. And... lelaki misteri tu siapa????
tyhah_nad #4
Chapter 15: Aduiiiii sedih siak T.T taehyung mati ke ? Sumpah sedih ...kesian tae tae TT___TT
GreenDecember #5
Chapter 15: Apa dah jadi pada taehyung....
vlovers #6
Chapter 14: update la fanfic n....
jiminie_noona #7
Chapter 14: Update le cpt2 ambe x sabo ni
KertasUngu
#8
wuish menarik! update soon~~