The four

Under His Wings
Please Subscribe to read the full chapter

"Rindu aku?"

Baekhyun terkedu "Himchan?" Lelaki yang segak berkot hitam itu tersenyum sinis "Kenal lagi kau rupanya dengan aku"  Baekhyun membuat bunyi tssk."Aku ni bukannya macam kau" senyuman lelaki tu makin lama makin sinis "Memangla tak sama".Dia mengatur langkah dan melarikan jarinya dia atas meja kayu mewah milik Baekhyun yang sememangnya bersih dari habuk.

"Memang kau tak sama dengan aku, kau tak kan setahap dengan aku." Baekhyun mendengus mendengar kata-kata Himchan apabila sudah dia benar- benar dekat dengan Baekhyun dia berhenti "NI HAH MAKAN DIA!!" satu ketukkan mendarat di atas kepala Baekhyun "KAU TAHU TAK BERAPA LAMA AKU NAK CARI KAU PENDEK!!!"

Baekhyun menyapu kepalanya tidak puas hati kemudian menghalakan jarinya ke arah Himchan "HOIH! PENDEK-PENDEK KAU JANGAN MAIN EH! PANTANG TOK NENEK AKU!"Mereka berlawan mata sebelum kedua-duanya tergelak besar.Himchan terus menarik Baekhyun ke dalam pelukannya yang menyesakkan nafas.

 

                                                               ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Sungyeol melihat Amber dengan Daehyun yang dari tadi tak habis-habis bergaduh.Sungyeol bangun dari tempat duduknyya untuk pergi beli air lagipun tak boleh lama-lama duduk situ boleh pecah kepala dia dengan perangai dua ekor tu.Dia berjalan sambil menyanyi lagu Elastic heart dia juga menggoyangkan sedikit kepalanya mengikut rentak di dalam kepala "but i've got thick skin and elastic heart but your blade it might be to OUCH!!!"

Dia dah tergolek atas lantai, cepat-cepat dia bangun dan mengosok debu-debu di bajunya dia melihat ke sekeliling sekiranya ada yang terlihat kejadian yang sungguh memalukan itu tapi nasibnya baik tiada siapa dia jalan itu.Dia terus berjalan dengan selambanya tapi kemudian dia terdengar seorang perempuan ketawa terbahak-bahak.

Matanya membulat "Oh tidak!!! Jatuhlah reputasi kau Sungyeol sebagai lelaki cool sekolah ini" dia bermonolog kecil dalam kepalanya."Sedap ke lantai tuh?" perempuan yang berambut hitam paras bahu tersenyum senget.Sungyeol mendengus "nak sindir-sindir aku pulak" Sungyeol hanya membalas dalam

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
chimot #1
Chapter 16: PLEASE UPDATE PLEASE,tak sabaq nak baca.serius cerita ni best&sedih sgt...
Infinite_Ifnt7
#2
Chapter 16: TAEHYUNG FINALLY AWAKE??????!!!! I NEED HOPE FOR THE FUTURE OF SUNGYEOL AND TAEHYUNG :'(
thelucidream
#3
Chapter 15: This is beautiful! TTATT Actually tak salah untuk rasa marah atau benci. Tapi bila lama sangat perasaan tu bermaharajalela dalam diri, semua tu boleh jadi dendam. Ya. Baekhyun memang bodoh. Tak ada siapa boleh nafikan semua tu. But! Thanks to Sungyeol, Minseok, Luhannie dan yang lain for staying by Taetae's side. Keep writing! Saya seronok sangat membaca. And... lelaki misteri tu siapa????
tyhah_nad #4
Chapter 15: Aduiiiii sedih siak T.T taehyung mati ke ? Sumpah sedih ...kesian tae tae TT___TT
GreenDecember #5
Chapter 15: Apa dah jadi pada taehyung....
vlovers #6
Chapter 14: update la fanfic n....
jiminie_noona #7
Chapter 14: Update le cpt2 ambe x sabo ni
KertasUngu
#8
wuish menarik! update soon~~