The six

Under His Wings
Please Subscribe to read the full chapter

Dari sudut bilik terdengar esakan lembut seorang kanak-kanak.Taehyung memeluk lututnya sambil titisan air matanya itu tidak henti-henti menemui seluarnya yang kini sudah bertompok disebabkan cecair-cecair panas itu. Setiap kali esakan yang keluar terlampau kuat kanak-kanak itu akan menutup mulutnya agar suara tangisannya itu tidak sampai ke telinga Papanya.

 

Flashback

 

Taehyung sedang bermain blog leggo kegemarannya di ruang tamu menyebabkan kawasan itu berselerak dengan cebisan-cebisan kecil blog mainan itu.

 

Tiba-tiba pintu dibuka Taehyung dengan girangnya menyambut kepulangan Baekhyun.Lelaki itu hanya menjeling kepada budak itu dan terus berjalan tanpa melihat kiri dan kanan menyebabkan dia terpijak cebisan blog mainan Taehyung.

 

"Aduh!!" Baekhyun mengaduh sakit lalu membelek kakinya.Dahinya berkerut nafasnya menjadi kasar "Budak tak guna! Kau datang sini!"

 

Baekhyun menjegilkan matanya pada Taehyung.Kanak-kanak itu bergerak ke belakang apabila setiap langkah yang diambil papanya bertambah dekat dengan dirinya.

 

Taehyung berhenti apabila belakang badannya bertemu dinding.Baekhyun senyum senget "Mana kau nak lari?Lari la! Menyorok mana tau lesap terus ke? senang sikit kerja aku tak payah nak tengok muka engkau!" 

 

Badan kecil Taehyung menggeletar ketakutan apabila Baekhyun mencekak kolar t-shirtnya memaksa kanak-kanak itu berdiri.Satu tamparan kuat hinggap di pipi Taehyung menyebabkan budak itu tersentak dan kepalanya m

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
chimot #1
Chapter 16: PLEASE UPDATE PLEASE,tak sabaq nak baca.serius cerita ni best&sedih sgt...
Infinite_Ifnt7
#2
Chapter 16: TAEHYUNG FINALLY AWAKE??????!!!! I NEED HOPE FOR THE FUTURE OF SUNGYEOL AND TAEHYUNG :'(
thelucidream
#3
Chapter 15: This is beautiful! TTATT Actually tak salah untuk rasa marah atau benci. Tapi bila lama sangat perasaan tu bermaharajalela dalam diri, semua tu boleh jadi dendam. Ya. Baekhyun memang bodoh. Tak ada siapa boleh nafikan semua tu. But! Thanks to Sungyeol, Minseok, Luhannie dan yang lain for staying by Taetae's side. Keep writing! Saya seronok sangat membaca. And... lelaki misteri tu siapa????
tyhah_nad #4
Chapter 15: Aduiiiii sedih siak T.T taehyung mati ke ? Sumpah sedih ...kesian tae tae TT___TT
GreenDecember #5
Chapter 15: Apa dah jadi pada taehyung....
vlovers #6
Chapter 14: update la fanfic n....
jiminie_noona #7
Chapter 14: Update le cpt2 ambe x sabo ni
KertasUngu
#8
wuish menarik! update soon~~