Luahan perasaan

Don't Go (Malay fanfic)
Please Subscribe to read the full chapter

Sehun meletakkan kereta di tempat meletak kereta di bawah tanah pusat membeli belah tersebut. Chen dan Sehun tidak lupa mengenakan kaca mata hitam dan skarf dililit di leher mereka sebagai penyamaran. Maklumlah mereka berdua artis yang sudah mula terkenal di merata dunia. Chen membeli tiket wayang dah menyuruh Hayoung dan Sehun pergi terlebih dahulu ke restoran sashimi di pusat membeli belah tersebut. Hayoung sejak dari tadi asyik tersenyum sendiri seperti tidak percaya bahawa dia sedang berjalan bersama dengan lelaki yang berjaya mengusik hatinya.

"Kenapa tersenyum-senyum ni?"tanya Sehun. Sehun sejak dari tadi perasan bahawa perempuan di sebelahnya asyik ketawa dan tersenyum sendirian.

"Macam tak percaya yang Hayoung sekarang sedang berjalan dengan artis yang terkenal macam Sehun."Sehun hanya tersenyum.

"Hayoung tak rasa ke bila keluar dengan Jongdae hyung?"tanya Sehun.

"Tak. Hayoung tak pernah anggap Chen sebagai seorang artis. Mungkin kami dah kawan lama kot,"jawab Hayoung tenang.Mereka masuk ke restoran sashimi iu dan mengambil tempat duduk. Mereka juga tidak lupa menyimpan tempat duduk untuk Chen juga. Selepas memesan makanan, mereka kembali berbual. Hayoung tidak pernah menyangka bahawa Sehun seorang yang sukar didekati. Sehun seorang yang peramah dan baik hati baginya.

"Chen dan Hayoung dah kawan berapa lama?"tanya Sehun penasaran. Sehun menganggap perempuan di hadapannya itu unik kerana, hyung-nya itu adalah antara member EXO yang boleh dikatakan yang paling dingin diantara semua. 

"Kami dan kawan sejak dari sekolah rendah lagi. Chen pernah selamatkan Hayoung waktu kecil dulu,"

"Selamatkan?"

"Panjang ceritanya,"jawab Hayoung ringkas.

Chen mengambil tempat duduk disebelah maknaenya. Dia menghulurkan tiket wayang kepada Sehun memandangkan Sehun yang belanja tiket wayang tersebut. Makanan yang dipesan sampai juga. Mata hayoung terbeliak dengan hidangan sashimi mewah dihadapannya. Inilah kali npertama dalam hidupnya dia menjamu selera semewah ini.

"Makan banyak-banyak tau. Jangan segan-segan. Sehun belanja hari ni,"Hayoung mengucapkan terima kasih kepada Sehun dan mula lincah penyepitnya mengambil sashimi di hadapannya. http://www.newkosushi.com/images/specials/Sashimi_c.jpg

Selesai menjamu selera, mereka bersiar-siar di sekitar pusat membeli-belah sementara menunggu cerita mereka u

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
SeHunZa98
jangan segan komen tau... berikan pendapat korang.

Comments

You must be logged in to comment
SeHunZa98 #1
Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua pembaca fanfic 'Don't Go'. Terima kasih kerana para pembaca sudi membaca walaupun fanfic ni dah lama dah saya karang. Mesti korang semua tertanya kenapa saya dah lama tak mengarang. Jujur saya katakan untuk dua tahun selepas saya terbitkan fanfic 'Don't Go', kejadian yang tak berapa menyenangkan telah terjadi kepada saya dan membuatkan saya berhenti mengarang tapi alhamdulilah dengan izin-Nya saya dapat kekuatan dan ingin kembali. Hobi saya ini saya harap dapat mendatangkan kegembiraan dan kesenangan kepada korang semua. Memang itu niat saya. InsyaAllah, dengan kembalinya saya, saya akan mula mencipta satu cerita yang boleh menyenangkang korang. Terima kasih kerana membaca dan menyokong saya selama ini. Nantikan fanfic saya yang baru ye.. Semoga fanfic baru yang akan saya terbitkan sesuai dengan citarasa korang..

Saranghae...
Chanseong196 #2
SeHunZa98 - waalaikumussalam ...
Saya harap untuk fanfic 'Can You Smile' tu ...awak boleh jadikan Song Ji Hyo sebagai watak utama ^,^ hee saya peminat Miss Mong ♥_♥
sishawa
#3
Chapter 34: datang sini demi Ji Hyo.. nice :D
SeHunZa98 #4
Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua pembaca-pembaca fanfic 'Don't Go'. Saya sangat-sangat berterima kasih kepada para pembaca kerana sudi membaca fanfic ini. Saya ingin meminta maaf kerana langsung tidak melayan comment dan tidak berterima kasih atas subscriber yg bertambah-tmbah hari demi hari. Saya tak tahu macam mana nak balas jasa korang semua. Sebagai tanda terima kasih saya kepada anda semua. Sila nantikan fanfic yang baru bertajuk 'Can You Smile' starring by Lee Sungyeol (infinite), Lay (exo) dan banyak lagi. Sokongan anda banyak membantu saya untuk lebih maju ke hadapan.

TERIMA KASIH & THANK YOU :-)
stephanie1138 #5
Chapter 38: This is amazing.Don't be mad honestly I badly want Jihyo to be Sehun girlfriend.But I still love this story...
miss_baby_face #6
Chapter 27: uwwah! sedih la! :( btw, citer ni best! update lagi tau!
syiradali #7
Chapter 18: my dongsaeng yah.... keep up the good work. this story is amazing n cant wait for the . hehehhehehe from ur lovely unnie lolz xDd
mieyhyun
#8
Chapter 16: Thanks for the update author-nim.. awk dh smbuh ke?? Get well soon okay :)