What The ???

Werewolf,Vampire and I !?
Please Subscribe to read the full chapter

Keesokkannya...

Hye Soo bangun dan mendapati ada 5 orang lelaki di dalam biliknya. "Ah~~" jerit Hye Soo lalu mengejutkan Xiumin yang berada di sebelahnya. "Hye Soo, kenapa ni ?" tanya Xiumin yang merisaukan tentang Hye Soo. Sewaktu Xiumin bertanya pada Hye Soo, Hye Soo kelihatan takut. "Oh.. korang rupanya. Janganlah buat aku takut. Aku ingatkan VIXX." balas Hye Soo sambil melepaskan nafas tenang. "Awak ok ke semalam ? Mereka ada kacau awak lagi ke ?" tanya Xiumin lagi. "Mereka ikut saya dan Hee Neul pergi shopping semalam. Saya tak tahu macam mana mereka boleh jumpa saya di mall besar tu." kata Hye Soo. "Mereka tahu segalanya, Hye Soo." balas Xiumin ringkas. Mereka berdua membisu sebentar. Barulah Hye Soo tersedar... "Xiumin, mana Hee Neul ?" Xiumin hanya berdiam diri. Tidak tahu hendak bagitahu apa.

 

"Err... Hee Neul, dia..."

"Dia ? Apa ?"

"Dia di hospital sekarang ni."

"Apa !!!"

"Awak jangan risau, dia selamat sekarang ni."

 

Hye Soo terus bangun dari katil dan terus mandi serta bersiap untuk ke hospital. "Jom lah kita pergi sekarang." ajak Hye Soo. "Erk... cepatnya dia bersiap." bisik Xiumin dalam hati. "Habis, diorang ni macam mana ?" tanya Xiumin sambil menunjukkan pada junior-juniornya yang sedang sibuk tidur. "Biarkan sahaja. Lagipun mereka tidur tak ingat dunia kan ?" kata Hye Soo lagi. Xiumin terfikir... "Memang pun." Terus mereka berdua ke hospital.

 

Di hospital, di wad Hee Neul...

 

"Hye Soo, awak datang sendirian ke ?" tanya Lay yang perasan akan Hye Soo. "Kalau dia datang sendirian. Aku ni siapa ?" kata Xiumin yang muncul setelah Hye Soo memasuki bilik wad Hee Neul. "Mana yang lain ?" tanya Chen. "Apa lagi ? Tidur lah." balas Xiumin selamba. "Dah jom keluar." cadang Suho. "Eh, tidak mengapakah ? Nanti kalau VIXX datang macam mana ?" tanya Luhan kerisauan. "Aish.. kau ni kan. Ni kan hospital, tak kan lah mereka nak muncul tiba-tiba." kata Kris sambil menggosok kepala Luhan yang menyebabkan rambutnya menjadi kusut. EXO keluar untuk bersarapan sebentar, tinggallah Hye Soo dan Hee Neul di wad tersebut. 

"Hee Neul... tolonglah sedarkan diri cepat. Janganlah buat aku risau." rayu Hye Soo sambil memegang erat tangan Hee Neul. Dia dah mula menangis. "Siapa yang buat macam ni pada kau ?" tanya Hye Soo.

 

"Aku." balas Leo yang muncul secara tiba-tiba di pintu bilik wad Hee Neul. Hye Soo berpaling pada Leo. Kelihatan Leo yang sedang mengunci pintu bilik wad Hee Ne

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Fatin96 #1
rase nye mcm pernah bace .. mmg best ^^
airenlyman #2
Chapter 23: It make me more crazy!!!!!
Ai_ena
#3
Chapter 18: plz updt!! palli pallli!!!!hahaha..love hyesooN cp....sweett!!!
airenlyman #4
Chapter 18: wowww !!! hye soo dgn N so sweet ...xiumin mcm mne? i love hyesooN cp too
lovin21 #5
Chapter 18: woww!!! suddenly i changed my mind.... sweet ny hye soo dgn N!!! ^_^ tp kesian pula kat xiumin.. huhu.. mianhei xiumin... i love hyesooN cp..!!
Keyra_97 #6
Chapter 15: mane smbungan nya ??
Keyra_97 #7
best wo!! hahaha...
young_angely #8
Chapter 14: aigoo...mne stu vixx ke exo??
Peacenowar #9
Chapter 14: Waaaa ~~ cantik update soon :)
young_angely #10
Chapter 11: waa....knp hye-soo jdi mcm 2??