Not Them Again !!!

Werewolf,Vampire and I !?
Please Subscribe to read the full chapter

Hye soo terjaga dari tidur dan memerhatikan sekeliling bilik. Dia mengesat baki air mata pada pipinya. Fikirannya hanya pada Xiumin, tak tahu nak buat apa supaya Xiumin tu tidak benci pada dirinya. Hye soo turun dari katil dan pergi membersihkan diri. Setelah itu,dia turun ke ruang tamu. N memerhatikan Hye soo berjalan ke dapur, terus N mengikurinya.

 

"Hye soo!"

"Kenape?"

"Jom makan dekat luar sayang. Hari ni tak payah masak! Jom lah!"

 

Pujuk N dengan senyuman manisnya tu. "Okey, kita nak pergi kedai mana ni?" tanya Hye soo dengan nada malas. "Ikut je la" N tersenyum riang.

 

Sesudah sampai di kedai makan,

 

"Saya ada buat tempahan untuk 2 orang" ujar N pada pelayan yang setia menunggu di hadapan kedai. "Mari saya tunjukkan meja Encik" ujar pelayan itu. Ketika itu juga , EXO dan Hee neul sedang makan di kedai yang sama dengan kedai yang mereka pergi. "Jap! Tu bukan Hye soo ker?" soal Luhan apabila ternampak N dan Hye soo yang sedang menuju ke meja tempahan mereka. "Mana-mana?" Tao tercari-cari Hye soo. "Tu lah... Kau ni, tak nampak ke?" Luhan terus menunjuk ke arah mereka yang duduk di tepi tasik. Xiumin hanya memerhati dengan mata yang tajam dan hati yang betul-betul marah.

 

"Xiumin, awak okey ke?" soal Hee neul pula apabila ternampak Xiumin secara tiba-tiba naik angin. "Aku okey! Tak payah sibuk hal aku!" jawab Xiumin. Ketika itu semua tergamam mendengar jawapan dari mulut Xiumin. "Hyung.. Xiumin tak okey" bisik Tao yang ketakutan pada Suho. 

 

"Dah-dah.. Makan-makan.. Biarlah

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Fatin96 #1
rase nye mcm pernah bace .. mmg best ^^
airenlyman #2
Chapter 23: It make me more crazy!!!!!
Ai_ena
#3
Chapter 18: plz updt!! palli pallli!!!!hahaha..love hyesooN cp....sweett!!!
airenlyman #4
Chapter 18: wowww !!! hye soo dgn N so sweet ...xiumin mcm mne? i love hyesooN cp too
lovin21 #5
Chapter 18: woww!!! suddenly i changed my mind.... sweet ny hye soo dgn N!!! ^_^ tp kesian pula kat xiumin.. huhu.. mianhei xiumin... i love hyesooN cp..!!
Keyra_97 #6
Chapter 15: mane smbungan nya ??
Keyra_97 #7
best wo!! hahaha...
young_angely #8
Chapter 14: aigoo...mne stu vixx ke exo??
Peacenowar #9
Chapter 14: Waaaa ~~ cantik update soon :)
young_angely #10
Chapter 11: waa....knp hye-soo jdi mcm 2??