Dont make trouble!

Werewolf,Vampire and I !?
Please Subscribe to read the full chapter

Keesokkan harinya di kelas.. 

"Wey VIXX! Dah tak ada kerja ke? Kalau tak ada kerja,meh aku bagi kerja" ujar Sehun dari belakang. "Kau nak apa?"Hyuk memandang kebelakang. "Aq nak berunding dengan N malam ini juga" ujar Suho dari belakang. "Kau nak runding apa? Aku rasa tak ada apa-apa yang perlu dirundingkan" N menjawab dan mengatur langkah."Datang bangunan lama dekat belakang sekolah.. Aku tunggu kau dekat dalam bangunan... Kita berunding ketua dengan ketua."ujar Suho dan berlalu pergi."Kalau kau tak datang,mesti kau tu penakut.. Ye la,belasah orang waktu geng kita orang keseorangan.. Seram ke?" perli Kai dan ahli EXO mengikut Suho dari belakang.

N mendengar dengan jelas dan tersenyum nipis. "Kau nak runding ye.. Ok,kita berunding.. Malam nanti,korang jaga dekat luar.. Kalau aku perlukan pertolongan,masuk ok?" ujar N pada ahli VIXX. Mereka mengangguk tanda faham.

 

Di bumbung sekolah pula..

"Hyung,betul hyung nak berunding dengan N tu sendirian?" ujar D.O yang tidak yakin Suho akan selamat jika berunding dengan N. "Jangan risau,hyung tahu jaga diri" Suho cuba menenangkan D.O yang kerisauan. "Hyung,nanti kita orang ikut hyung ok? Hyung pun tahukan VIXX tu macam mana.. Kalau ketua dia cedera,ahli lain akan serang orang yang mencederakan ketua mereka tu.. Kita orang tunggu dekat luar.. Hyung bincang dekat dalam" Kai pula masuk campur. 

"Apa yang Kai cakap tu betul,VIXX tukan pelik sikit.. Kita orang akan tunggu kau dekat luar,mesti budak berlima tu tunggu dekat luar" ujar Kris pula.

"Baiklah,tapi berhati-hati. Jangan sampai tercedera pula." "Hyung yang patut berhati-hati,kita orang pula yang dirisaukan" ujar Sehun.

 

Malam sudah menjelma,EXO dan VIXX sudah tiba ke tempat perjumpaan mereka. Masing-masing mengikut rancangan yang dirancangkan.

Di dalam bangunan..

Suho mengatur langkah masuk ke dalam bangunan lama itu. Dia memerhatikan sekeliling kawasan bangunan itu. Tiba-tiba,Suho di tendang dari belakang. Dia jatuh tepat pada kaca tajam yang bersepah di lantai. Tangannya mula berlumuran darah. "Takkan tendang sikit dan jatuh.. Kau ni lemahlah Suho." ujar N. " Ke kau yang lemah sebab serang dari belakang?" perli Suho sambil berdiri berhadapan dengan N.

"Aku tak suka kau ganggu budak-budak aku. Kau dah dapat Hye soo,sekarang kau nak geng aku pula."ujar Suho.

"Geng lemah kau tu ke? Takkan aku nak.." jawab N.

"Ke geng kau yang lemah N?" soal Suho dalam nada memerli.

N naik berang dan ingin menumbuk Suho tapi malang Suho menikam perut N dengan kuku tajamnya. "Kau ingat kuku tajam kau dapat sakitkan aku ke..haiwan?" N tersenyum dan mula menolak Suho hingga terbaring. " Kau tahu kau cari pasal dengan siapa? Kau cari pasal dengan salah orang"

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Fatin96 #1
rase nye mcm pernah bace .. mmg best ^^
airenlyman #2
Chapter 23: It make me more crazy!!!!!
Ai_ena
#3
Chapter 18: plz updt!! palli pallli!!!!hahaha..love hyesooN cp....sweett!!!
airenlyman #4
Chapter 18: wowww !!! hye soo dgn N so sweet ...xiumin mcm mne? i love hyesooN cp too
lovin21 #5
Chapter 18: woww!!! suddenly i changed my mind.... sweet ny hye soo dgn N!!! ^_^ tp kesian pula kat xiumin.. huhu.. mianhei xiumin... i love hyesooN cp..!!
Keyra_97 #6
Chapter 15: mane smbungan nya ??
Keyra_97 #7
best wo!! hahaha...
young_angely #8
Chapter 14: aigoo...mne stu vixx ke exo??
Peacenowar #9
Chapter 14: Waaaa ~~ cantik update soon :)
young_angely #10
Chapter 11: waa....knp hye-soo jdi mcm 2??