Classmate!

Werewolf,Vampire and I !?
Please Subscribe to read the full chapter

"Awak tak apa-apa ke ?" tanya orang itu lagi. Hye Soo hanya mendiamkan diri dan terus memandang muka orang tersebut. Hee Neul yang berada di sebelah Hye Soo cepat-cepat menarik tangan Hye Soo agar pergi dari situ. 

 

Setelah sampai di kelas...

 

"Hee Neul, kenapa awak tarik tangan saya tadi ?" tanya Hye Soo yang masih tidak berpuas hati dengan tindakan kawan baiknya itu tadi. "Hye Soo... awak masih baru di sekolah ni. Awak tak kenal dia. Jadi, saya tak nak apa-apa terjadi pada awak nanti." terang Hee Neul. Hye Soo kebingungan. "Siapa dia tadi tu ? Awak kenal dia ke ?" tanya Hye Soo lagi. "Ramai orang cakap yang dia tu budak misteri... saya sendiri tak tahu kenapa. Dia tu pendiam dan suka bersendirian." jelas Hee Neul. "Tak baik awak bersangka buruk dengan dia." kata Hye Soo lalu mencubit lengan Hee Neul. "Aduh, sakit lah." kata Hee Neul sambil mengusap-usap lengannya. 

 

Sementara menunggu cikgu masuk, ramai pelajar yang sekelas dengan Hee Neul dan Hye Soo sibuk membuat kerja masing-masing. Tiba-tiba, datang dua orang murid yang terkenal di kelas mereka. Semua pelajar perempuan di kelas mereka menjerit kecuali Hye Soo dan Hee Neul.

 

"Annyeong everyone, N is in the house." kata N. Di belakang N pula, kelihatan budak yang Hye Soo terlanggar pagi tadi. Dia terus melangkah masuk ke kelas tanpa mengendahkan apa yang terjadi. "Wei, Xiumin. Kenapa tak intro ?" tanya N. Xiumin hanya mendiamkan diri dan terus berjalan ke arah

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Fatin96 #1
rase nye mcm pernah bace .. mmg best ^^
airenlyman #2
Chapter 23: It make me more crazy!!!!!
Ai_ena
#3
Chapter 18: plz updt!! palli pallli!!!!hahaha..love hyesooN cp....sweett!!!
airenlyman #4
Chapter 18: wowww !!! hye soo dgn N so sweet ...xiumin mcm mne? i love hyesooN cp too
lovin21 #5
Chapter 18: woww!!! suddenly i changed my mind.... sweet ny hye soo dgn N!!! ^_^ tp kesian pula kat xiumin.. huhu.. mianhei xiumin... i love hyesooN cp..!!
Keyra_97 #6
Chapter 15: mane smbungan nya ??
Keyra_97 #7
best wo!! hahaha...
young_angely #8
Chapter 14: aigoo...mne stu vixx ke exo??
Peacenowar #9
Chapter 14: Waaaa ~~ cantik update soon :)
young_angely #10
Chapter 11: waa....knp hye-soo jdi mcm 2??