I'm scared...

Werewolf,Vampire and I !?
Please Subscribe to read the full chapter

"Hi Hye Soo. Buat apa tu?" sapa N yang duduk di atas katil Hye Soo. " Hye Soo menoleh ke belakang dan mendapati N yang sedang duduk di atas katilnya. Hye Soo mula ketakutan "Ma... macam mana awak boleh masuk ke sini ?" tanya Hye Soo. "Kan awak yang buka tingkap, jadi kami masuklah." ujar Hyuk dan terus memegang bahu Hye Soo dari belakang. Hye Soo semakin takut. Dia menepis tangan Hyuk sambil berkata..."Jangan sentuh aku lah !" "Jangan la marah.. Kami nak bergurau jer,kan geng?" soal Ken dan terus senyum. "Kalau tak suka kehadiran kami  di sini, kami semua minta diri dululah ya ? Janganlah sampai tak tegur kami pula di sekolah.. Kalau tak,tunggu la nasibnya ya." ujar Hongbin. "N, berapa ramai yang masuk ni ?" tanya Hye Soo dan terus berdiri dari meja belajarnya. "Ada 6." jawab Leo lalu memeluk Hye Soo dari belakang. Hye Soo terkejut... dia ingin menjerit tetapi Leo sempat menutup mulutnya. "Hye Soo, kenapa ni ? Kau takut dengan kitorang ke ? Jangan lah risau. Kami semua manusia biasa je." ujar Ravi. N bangun dari katil dan memberi arahan pada Leo supaya melepaskan Hye Soo. Sejurus selepas Leo melepaskan Hye Soo, Hye Soo terus ke pintu biliknya untuk melarikan diri tetapi tangannya ditarik oleh N. "Lepaskan saya... siapa korang semua ni ? Apa yang korang nak ?" Hye Soo meronta-ronta agar dilepaskan. "Kami manusia biasa lah sama macam kau. Kau nampak ke perbezaan pada kami semua ?" tanya Ken. "Kalau korang manusia biasa, macam mana tiba-tiba sahaja boleh ada dalam bilik aku ?" tanya Hye Soo lagi. "Kau tak faham lagi ke ? Tingkap kau terbuka, jadi kami masuklah ikut tingkap." jelas N. "Apa yang korang nak dari aku ni ?" Hye Soo puas menanya. "Oh, jangan lah risau. Kami tak nak apa-apa pun cuma... saya yang nak awak Hye Soo. Saya yang nak sangat awak jadi milik saya." terang N lagi. Dia menarik tangan Hye Soo sehingga Hye Soo berada di dalam dakapannya. N memeluk Hye Soo. Hye Soo menangis... kerana dia tahu yang dia sudah tidak boleh nak buat apa-apa. "Tolong pergi dari sini." kata Hye Soo sambil menangis. "Ok. Baiklah..." balas N sambil memberi arahan pada VIXX agar pergi meninggal kan mereka berdua bersendirian sebentar. VIXX keluar ikut tingkap kerana takut yang Hye Soo akan syak apa-apa. N melepaskan Hye Soo. "We will meet again at school tommorrow ok ? See you again, Hye Soo." kata N lalu terus keluar ikut tingkap bilik Hye Soo. Ketakutan Hye Soo dibuatnya. N tidak pergi dari situ malah dia memerhatikan Hye Soo dari atas pokok berdekatan dengan tingkap bilik Hye Soo. 

 

Keesokkan hari di sekolah..

 

Ketika Hye Soo menuju ke kelas,dia perasan seseorang seperti memerhatikan dirinya. Hye Soo memandang ke kiri,dia ternampak N

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Fatin96 #1
rase nye mcm pernah bace .. mmg best ^^
airenlyman #2
Chapter 23: It make me more crazy!!!!!
Ai_ena
#3
Chapter 18: plz updt!! palli pallli!!!!hahaha..love hyesooN cp....sweett!!!
airenlyman #4
Chapter 18: wowww !!! hye soo dgn N so sweet ...xiumin mcm mne? i love hyesooN cp too
lovin21 #5
Chapter 18: woww!!! suddenly i changed my mind.... sweet ny hye soo dgn N!!! ^_^ tp kesian pula kat xiumin.. huhu.. mianhei xiumin... i love hyesooN cp..!!
Keyra_97 #6
Chapter 15: mane smbungan nya ??
Keyra_97 #7
best wo!! hahaha...
young_angely #8
Chapter 14: aigoo...mne stu vixx ke exo??
Peacenowar #9
Chapter 14: Waaaa ~~ cantik update soon :)
young_angely #10
Chapter 11: waa....knp hye-soo jdi mcm 2??