It's Over ?

Werewolf,Vampire and I !?
Please Subscribe to read the full chapter

Dalam kelas, N hanya bermanja dengan Hye Soo. Dia langsung tak menumpukan perhatian tentang apa yang cikgu mengajar. Tetapi apa yang cikgu tanya, semua dijawab dengan betul. Itulah vampire. Tahu segalanya. 

 

Waktu balik sekolah...

 

"N, boleh tak kalau saya nak jumpa Xiumin kejap ?" pinta Hye Soo. N yang sibuk mengemas beg sekolahnya berhenti dan memandang tajam ke arah Hye Soo. "Sayang nak buat apa ?" tanya N. "Tolong lah. Sekali ini sahaja. Saya betul2 rindukan EXO dan Hee Neul. Saya tak dapat tahan lagi." rayu Hye Soo pada N. N memikirkan apa yang akan berlaku sekiranya dia membenarkan Hye Soo berjumpa dengan EXO & Hee Neul. 

 

"Baik. Tapi ingat, ini adalah kali terakhir sayang boleh berjumpa dengan EXO & Hee Neul. Lepas ni, dah tak akan ada lagi." tegas N. Hye Soo mengangguk tanda faham. Pada mulanya, dia agak terkejut juga mendengar N kata begitu. Hye Soo terus lari ke bumbung sekolah untuk berjumpa dengan EXO & Hee Neul. 

 

"Leo, ikut Hye Soo. Aku tak nak apa - apa terjadi pada dia"

 

"Baik."

 

Leo mengikut Hye Soo dari belakang, manakala member VIXX yang lain terus pulang ke rumah termasuk N. Sesampai di bumbung sekolah...

 

"Hee Neul !!! EXO !!! Aku rindukan korang sangat - sangat." jerit Hye Soo. Hee Neul yang duduk di sebelah Chanyeol terus ke arah kawan baiknya. "Hye Soo ?" terkejut semua member EXO apabila ternampak Hye Soo sendirian. Mereka terus ke arah Hye Soo kecuali Xiumin. "Hye Soo, awak lari dari VIXX ke ?" tanya Luhan. Hye Soo menggeleng. "Sebelum saya berjumpa dengan kamu semua, saya minta izin dari N." jelas Hye Soo.

 

"Bila awak nak lepak dengan kami lagi ?" tanya Baekhyun.

 

"Saya tak pasti Baekhyun sebab N kata..." kata - kata Hye Soo terhenti. "N kata apa ?" tanya Kris pula. "N kata... Ini adalah kali terakhir saya dapat berjumpa dengan kamu semua." Hye Soo menjelaskan perkara sebenar. "Ada - ada sahaja si gatal tu." rungut Sehun & Kai.

 

Hye Soo memandang Xiumin yang duduk agak jauh dari mereka semua. Hye Soo melihat muka Xiumin seumpama marah padanya. Hye Soo memberanikan dirinya dan pergi ke arah Xiumin, member yang lain hanya tengok sahaja. 

 

"Xiu...min." panggil Hye Soo.

 

Xiumin terus berjalan ke arah Hye Soo dan terus memegang leher Hye Soo. "Aku nak tanya kau... N dah buat apa pada kau ?" tanya Xiumin. Pandangan mata Xiumin membuatkan Hye Soo takut. "Kan saya dah cakap, ini bukan kesan apa - apa. Cuma saya kemalangan sikit waktu nak kemas rumah." tipu Hye Soo. 

 

"Hey, kau ingat aku ni senang nak diperbodohkan ke ? Aku tahu perbezaan kesan paku dan kesan gigitan vampire."

 

EXO & Hee Neul terkejut. 

 

"Apa ? Hye Soo dah digigit ?" kata Chanyeol. 

 

"Tak mungkin." kata Hee Neul pula. 

 

Hye Soo h

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Fatin96 #1
rase nye mcm pernah bace .. mmg best ^^
airenlyman #2
Chapter 23: It make me more crazy!!!!!
Ai_ena
#3
Chapter 18: plz updt!! palli pallli!!!!hahaha..love hyesooN cp....sweett!!!
airenlyman #4
Chapter 18: wowww !!! hye soo dgn N so sweet ...xiumin mcm mne? i love hyesooN cp too
lovin21 #5
Chapter 18: woww!!! suddenly i changed my mind.... sweet ny hye soo dgn N!!! ^_^ tp kesian pula kat xiumin.. huhu.. mianhei xiumin... i love hyesooN cp..!!
Keyra_97 #6
Chapter 15: mane smbungan nya ??
Keyra_97 #7
best wo!! hahaha...
young_angely #8
Chapter 14: aigoo...mne stu vixx ke exo??
Peacenowar #9
Chapter 14: Waaaa ~~ cantik update soon :)
young_angely #10
Chapter 11: waa....knp hye-soo jdi mcm 2??