New school!

Werewolf,Vampire and I !?
Please Subscribe to read the full chapter

    Pagi itu,hye soo bangun awal sebab dia perlu uruskan kemasukannya di sekolah baru di Shinhwa High School,sekolah yang terkenal kerana kepandaian,kejelitaan pelajar wanita dan bertapa kacaknya murid- murid sekolah itu.

Di sekolah tersebut,mereka bebas memakai pakaian kasual. Hye soo memakai baju putih,jean biru dan beg sekolah berwarna pink kemerahan. Rambutnya disisir ke belakang hingga nampak wajah putihnya itu.

     Sampai di sekolah,hee neul kawan baiknya yang bersekolah disitu teruja melihat hye soo yang akan belajar satu sekolah dengannya,"Omo! Omo! Omo! Aku rindu hye soo!!!" teriak hee neul kegembiraan. "Aigoo! Naekko chingu!!",mereka berpelukan kerana sudah 3 tahun tidak berjumpa. Yelah,hye soo dulu belajar di Amerika jadi dia jarang berbual dengan kawan karibnya.

     Hye soo pegi ke pejabat untuk pendaftarannya,namun dia diberitahu untuk masuk ke kelas 4-1kerana dia belajar di amerika dan mempunyai pencapaian akedemik yang bagus. Hye soo dan Hee Neul terus menuju ke kelas mereka.

" Jom! Aku tunjukkan kelas kau. Duduk sebelah aku tau",hee neul tersenyum riang. "Asal pulak aku kene duduk sebelah kau",hye soo hairan. "Sebab kau satu kelas dengan aku. Lagipun, sebelah aku memang tempat duduk kosong. Meja lain dah bertuan,takkan ko nak duduk dekat tong sampah pulak? Sebab tempat tu je yg tak bertuan.",hee neul menyakat sambil menyiku tangan hye soo.   

     " Tak fasal-fasal karang,kau yang duduk dekat dalam tong sampah tu", terus

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Fatin96 #1
rase nye mcm pernah bace .. mmg best ^^
airenlyman #2
Chapter 23: It make me more crazy!!!!!
Ai_ena
#3
Chapter 18: plz updt!! palli pallli!!!!hahaha..love hyesooN cp....sweett!!!
airenlyman #4
Chapter 18: wowww !!! hye soo dgn N so sweet ...xiumin mcm mne? i love hyesooN cp too
lovin21 #5
Chapter 18: woww!!! suddenly i changed my mind.... sweet ny hye soo dgn N!!! ^_^ tp kesian pula kat xiumin.. huhu.. mianhei xiumin... i love hyesooN cp..!!
Keyra_97 #6
Chapter 15: mane smbungan nya ??
Keyra_97 #7
best wo!! hahaha...
young_angely #8
Chapter 14: aigoo...mne stu vixx ke exo??
Peacenowar #9
Chapter 14: Waaaa ~~ cantik update soon :)
young_angely #10
Chapter 11: waa....knp hye-soo jdi mcm 2??