Help us!

Werewolf,Vampire and I !?
Please Subscribe to read the full chapter

Selepas tamat persekolahan,Hye soo cepat-cepat melarikan dirinya sebelum VIXX mencari. Dia keluar dari kawasan sekolah dan VIXX memerhatikan Hye soo dari bumbung sekolah. "Hyung,dia cuba larikan diri ke?" tanya Hyuk. N memandang ke arah mereka dan terus pergi pada Hye soo yang tergesa-gesa. "Kau nak lari dari kami ke?",Leo muncul betul-betul depan Hye soo. " Asal kau lari? Apa yang kau takut sangat?" ujar Ravi yang muncul di sebelah kiri Hye soo. "Kan aku cakap,kau perlu berada dengan aku supaya aku tak ganggu Hee neul dan EXO lagikan?! Kau lupa perjanjian kita ke?!" bertak N dari belakang Hye soo. 

Hye soo ketakutan dan ingin menjerit tetapi malangnya Leo terus mencekiknya dan Hye soo terus pengsan. Mereka membawa Hye soo tempat persembunyian mereka. Kejadian itu disaksikan oleh Tao yang diarahkan untuk memerhatikan Hye soo. "Hye soo!! Aduh! Aku kena bagi tahu dia orang ni!", Tao terus menuju ke hospital.

 

Ketika di hospital... 

"Hyung!!! Hyung!! Hyung!!" jerit Tao di koridor bilik Hee neul dan terus masuk ke dalam. "Oi! Ni hospital,bukannya hutan kau nak terjerit-jerit." marah Luhan. "Hyung! Hye soo.. Hye soo dalam kesusahan.. Kita mesti tolong dia!" ujar Tao yang kepenatan. "Apa dah jadi?!", Kris terus menjadi risau. Tao menceritakan kejadian tadi kepada yang lain. "VIXX memang dah melampau!",Xiumin menghentak tangannya pada meja yang berdekatan. "Sabar hyung. Tao,Chanyeol dan Kai, jaga Hee neul. Yang lain,kita kena selamatkan Hye soo sekarang juga." ujar Suho. Mereka terus pergi ke tempat persembunyian VIXX.

 

Di tempat persembunyian VIXX..

Hye soo di ikat pada batang besi secara tegak. Hye soo terjaga dan nampak N berdiri di hadapannya. "Apa kau nak dari aku..?" ujar Hye soo dengan lemah. "Aku tak nak apa-apa,cuma nak bermain jer.. Aku nak tanya kau satu soalan, kenapa kau larikan diri dari kami?" N bersuara dan terus memegang pipi Hye soo dengan kuat. "Aku paling benci dengan orang yang tak tunaikan janji! Aku bagi kau peluang sekali lagi,kalau kau cuba buat benda yang aku tak suka

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Fatin96 #1
rase nye mcm pernah bace .. mmg best ^^
airenlyman #2
Chapter 23: It make me more crazy!!!!!
Ai_ena
#3
Chapter 18: plz updt!! palli pallli!!!!hahaha..love hyesooN cp....sweett!!!
airenlyman #4
Chapter 18: wowww !!! hye soo dgn N so sweet ...xiumin mcm mne? i love hyesooN cp too
lovin21 #5
Chapter 18: woww!!! suddenly i changed my mind.... sweet ny hye soo dgn N!!! ^_^ tp kesian pula kat xiumin.. huhu.. mianhei xiumin... i love hyesooN cp..!!
Keyra_97 #6
Chapter 15: mane smbungan nya ??
Keyra_97 #7
best wo!! hahaha...
young_angely #8
Chapter 14: aigoo...mne stu vixx ke exo??
Peacenowar #9
Chapter 14: Waaaa ~~ cantik update soon :)
young_angely #10
Chapter 11: waa....knp hye-soo jdi mcm 2??