My appa..

Werewolf,Vampire and I !?
Please Subscribe to read the full chapter

Di ruang tamu rumah Hye soo..

N keluar dari bilik Hye soo dan menuju ke ruang tamu. Encik Lee iaitu ayah kepada Hye soo tergamam apabila N memandangnya dengan wajah yang menakutkan. Kemudian, N memandang ke arah Leo dan Ravi. Mereka faham apa maksud dari pandangan N dan tedus bertindak. Leo mencekik dan mengankat Encik Lee ke udara.Dia menguatkan lagi cengkamannya,Encik Lee meronta-ronta agar melepaskannya tetapi tidak di endah. "Ma..ma..maafkan aku..To..tolong..tolong lepaskan a..aku..",sedaya-upaya Encik Lee bercakap. Leo mencampak Encik Lee ke dinding rumah,Ravi datang bersama gigi taring yang tajam,kuku yang panjang dan mata merahnya. 

Ravi memandang ke arah Encik Lee dan mengigit lehernya seperti orang yang kebulur. Ravi mengisap darahnya dengan rangkus! Setelah itu,dia mencampak mayat ayah Hye soo keluar dari rumah. Mayat tersebut jatuh betul-betul di dalam rumah jiran hadapannya.

N datang pada Ravi yang sudah seperti orang kebulur,lalu menenangkan diri Ravi.

 " Good job Ravi. Keep it up!" ujar N keriangan. Kejadian itu juga disaksikan oleh Hye soo,dia tidak sangka akan jadi begitu. 

"Maafkan Hye soo ayah.. Ayah lebih sayangkan harta dari Hye soo sendiri tapi Hye soo tetap sayang ayah!" Hye soo menangis di atas katil dan tertidur.

 

Keesokkan harinya..

Mayat ayah Hye soo dihantar ke hospital untuk mencari punca kematian. Nasiblah polis tak singgah rumah Hye soo,kalau tak mesti Hye soo pula yang dianggap membunuh ayahnya walaupon dia yang setuju agar VIXX membunuh ayahnya.

Di bilik , Hye soo terjaga dari tidur dan mendapati N sedang duduk di atas kerusi belajarnya dan memandang ke arahnya. "Sayang.. Dah bangun? Pergilah mandi dan bersiap. Kite nak pergi sekolah ni." N tersenyum manis. Hye soo berdiam diri dan mengikut arahan yang diberikan N sebentar tadi. 

Setelah selesai,mereka menuju ke sekolah bersama-sama. Ahli VIXX yang lain telah pergi ke sekolah dahulu sebelum mereka. Mereka hampir sampai ke pintu pagar sekolah,EXO dan Hee neul memerhatikan mereka dari atas bumbung. N ternampak mereka dan terus memeluk Hye soo dari belakang dan mencium pipinya. Hye soo senyum dan terus berdiam diri. Xiumin ternampak dan terus menjadi marah,

" Tak guna punya N !!" kata Xiumin dan menghentakkan kakinya dengan kuat. N tersenyum sinis apabila nampak Xiumin marah di atas bumbung. " Lee hye soo,dia milik aku. Aku takkan lepaskan dia. Aku sanggup buat apa sahaja asalkan Hye soo ada di samping aku!" kata N dan mengetatkan lagi pelukannya pada Hye soo.

 

Ketika di dalam kelas..

Seperti

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Fatin96 #1
rase nye mcm pernah bace .. mmg best ^^
airenlyman #2
Chapter 23: It make me more crazy!!!!!
Ai_ena
#3
Chapter 18: plz updt!! palli pallli!!!!hahaha..love hyesooN cp....sweett!!!
airenlyman #4
Chapter 18: wowww !!! hye soo dgn N so sweet ...xiumin mcm mne? i love hyesooN cp too
lovin21 #5
Chapter 18: woww!!! suddenly i changed my mind.... sweet ny hye soo dgn N!!! ^_^ tp kesian pula kat xiumin.. huhu.. mianhei xiumin... i love hyesooN cp..!!
Keyra_97 #6
Chapter 15: mane smbungan nya ??
Keyra_97 #7
best wo!! hahaha...
young_angely #8
Chapter 14: aigoo...mne stu vixx ke exo??
Peacenowar #9
Chapter 14: Waaaa ~~ cantik update soon :)
young_angely #10
Chapter 11: waa....knp hye-soo jdi mcm 2??