Chapter 8

BTS Story fluff
Please Subscribe to read the full chapter

Jin membetulkan selimut yang menutupi badan Jungkook. Si maknae sudah tertidur akibat penat menangis. Tangan Jin masih digenggam Jungkook walaupun genggamannya itu tidak seerat tadi. Dia tak mahu hyungnya tinggalkan dia. Dia masih trauma dengan peristiwa yang baru berlaku sebentar tadi. Disebabkan itu, setelah sejam berlalu Jin masih setia berada di sisi katil Jungkook. Namjoon di sebelah dipandang sekilas.

       Si leader hanya mendiamkan diri. Raut wajah Jungkook yang tenang itu dipandang lama. Beberapa detik kemudian,dia mengeluh. "Jin hyung, kita patut keluar. Biar Jungkook rehat"ujar Namjoon dengan nada perlahan. Dia tidak mahu menganggu si maknae yang sudah tidur itu. Walaupun berat hati,Jin tetap melepaskan genggaman Jungkook itu dan dengan senyap,dia dan Namjoon keluar dari bilik itu.

       Sudah sejam masa berlalu tetapi ruang tamu asrama BTS sunyi seperti tiada orang. Namjoon mendehem kuat untuk mendapatkan perhatian dari membersnya. Serentak semua memandang ke arah Namjoon. "Yoongi hyung, kau kena terangkan apa yang dah jadi tadi". Ayat Namjoon yang seakan arahan untuk Yoongi.

       Kelima-lima pasang mata menatap Yoongi yang mula mengeluh itu. "Namjoon,kau tak rasa apa yang aku nak ceritakan ni boleh buatkan Jungkook malu dengan kita ke?" Dingin suara Yoongi menuturkan ayat itu. Mereka yang lain menelan air liur mendengarkan itu namun Namjoon hanya tenang. "Hyung,aku tau apa yang kau maksudkan tapi kalau kita tanya Jungkook pun, kau r

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Khaireen
Thanks kepada sesiapa yang sukakan cerita ini.Maaf kalau ada salah di mana-mana. Ni first sory saya jadi mungkin ada kekurangan. Apa apa pun terima kasih sudi membaca.^_^

Comments

You must be logged in to comment
Khaireen #1
Please comments^_^