Hari yang indah

BTS Story fluff
Please Subscribe to read the full chapter

Taehyung tidak mendengar jeritan tersebut.Dia terlalu fokus bermain game piano tiles. Suga yang memang dikenali sensitif tentang bunyi-bunyian ini, terus sahaja merampas hanphone taehyung. Taehyung tergamam."Ahh hyunggg..beri lah balik. Aku hampir pecahkan rekod jungkook tau tak? Beri lah,hyung!!" rengek taehyung dengan menghentak-hentak kakinya. Suga hanya beri 'ada aku kisah' muka. "Sekarang ni kau pergi dekat Jimin kau tu sebelum aku yang pecahkan handphone kau ni. Kau nak macam tu?"

     Taehyung mengeluh. Apalah nasib dapat hyung macam ni.haish. Suga merenungnya tajam."Apa kau kata?". Tanya suga dengan kening diangkat tinggi. Taehyung menelan air liur sambil perlahan-lahan memandang Suga. Dia tersengih."Aku cakap kuat ek tadi? Hehe..aku ingat aq cakap dalam hati je tadi"

     "Sudah,sekarang ni baik kau cepat.Kau ada masa 3 saat sebelum handphone kau ni jadi abu. Aku tau kau sayang handphone kau ni kan. So cepat! Faster!". Suga memberi arahan bagaikan polis kepada anak buahnya. Sepantas kilat taehyung memanjat tangga menuju ke tingkat atas.

    Suga tersenyum. Senang betul nak mempermainkan maknae line ni.Senyumannya kian pudar apabila bertentang mata dengan Jin yang memandangnya dari dapur. "What?" tanya suga dan pada masa yang sama meletak handphone taehyung di atas meja kecil yang berada di ruang tamu. Jin masih memandangnya tanpa berkelip.Suga mengeluh."ya..ya aku tau tak boleh membuli maknae line. Diorang tu ibarat permata yang berada di l

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Khaireen
Thanks kepada sesiapa yang sukakan cerita ini.Maaf kalau ada salah di mana-mana. Ni first sory saya jadi mungkin ada kekurangan. Apa apa pun terima kasih sudi membaca.^_^

Comments

You must be logged in to comment
Khaireen #1
Please comments^_^