Chapter 6

BTS Story fluff
Please Subscribe to read the full chapter

"Hyung?"

Jungkook memandang sekeliling, mencari hyung-hyungnya. Dia mula rasa tak selesa apabila ditinggalkan sendirian dengan tetamu-tetamu yang dia tidak rapat. Dia cuba mencari hyungnya tetapi bila difikir semula, dia tidak mahu jalan berseorangan tanpa hyungnya. "Hobi hyung..Jin hyung..mana korang?"panggil Jungkook. Nada suaranya mula tinggi. Dia tidak nampak susuk tubuh hyung-hyungnya pun.

Dia mengeluh sebelum mengambil keputusan untuk mencari hyungnya.

 

 

Suga sibuk berbual dengan kawan-kawannya. Dia memandang sekeliling. Kelibat member BTS langsung tiada. 'Diorang mungkin berseronok dekat tempat lain'. Dia cuba berfikiran positif.

Sejam sudah berlalu tetapi bagi Suga masa bagai berlalu sangat lama. Dia minum untuk kali ketiga air cokenya sebelum matanya terpandang sesuatu. 'Jungkook? Jin hyung bawa dia sampai ke situ ke??' Suga mula tertanya sendiri. "Korang, aku pergi ke sana kejap". Setelah itu, Suga terus ke pergi ke sudut yang dia terlihat kelibat Jungkook. Niatnya mahu menegur JungKook dan Jin hyung dan juga Hobi kalau dia ada. Tak sangka pula dia boleh terpandang babak ini.

 

Jungkook memegang kepalanya yang pening. Dia rasa bagaikan dewan itu berpusing-pusing. Lelaki di hadapannya ini masih tetap mahu memeluknya.

"Encik,maaf. Tapi saya nak cari hyung saya. Boleh ke tepi tak?" . Dia cuba berlembut dengan lelaki yang mungkin tua beberapa tahun dari dia, dia tak tahu tapi yang dia tahu dia

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Khaireen
Thanks kepada sesiapa yang sukakan cerita ini.Maaf kalau ada salah di mana-mana. Ni first sory saya jadi mungkin ada kekurangan. Apa apa pun terima kasih sudi membaca.^_^

Comments

You must be logged in to comment
Khaireen #1
Please comments^_^