Chapter 13

BTS Story fluff
Please Subscribe to read the full chapter

          Sinaran matahari menusuk masuk di celahan-celahan tirai menandakan hari yang baru. Namun itu tidak menganggu tidur isi rumah tersebut kecuali seorang. Hoseok menguap luas. Dia mengerling kearah jam yang elok tergantung pada dinding. Pukul 7. Dia mengambil telefonnya dan mancari ikon jam. Ya, kali ni jugak aku bangun sebelum alarm aku membuat concert. Memang dah jadi tabiat aku agaknya.

          Dia menggeliat, merenggangkan otot-otot badannya sebelum bangun berdiri. Mukanya masam. Rambutnya kusut. Kalau Army tengok, mereka akan tengok dua tiga kali untuk pastikan ini ke Jhope yang segak bergaya itu. Sempat lagi dia buat lawak. Hoseok tersengih sendiri dan menggeleng-geleng kepala. Dia mengangkat muka mahu menuju ke toilet, tetapi pada waktu itulah ada mata yang memerhati.

         Jimin sedari tadi sudah bangun. Pembetulan,bukan niat dia untuk bangun awal tetapi kawan dia yang baik hati(Taehyung) telah mengejutkan dia dari mimpi indahnya dengan tendangan tepat pada perut. Jadi dengan muka masam mencuka, dia membalas tendangan Taehyung dengan cubitan berbisa pada pahanya. Padan muka. Taehyung mengadu sakit tapi setelah itu dia kembali tidur seperti tiada apa-apa berlaku. Jimin yang tidak boleh sambung tidur sekarang ini dan semuanya salah Taehyung.

        Sedang dia merencana untuk mengacau Taehyung, dia perasan ada gerakan pada katil sebelah. Hoseok menguap seperti orang yang nak melahap burger. Setelah itu dia nampak Hoseok berdiri, mah

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Khaireen
Thanks kepada sesiapa yang sukakan cerita ini.Maaf kalau ada salah di mana-mana. Ni first sory saya jadi mungkin ada kekurangan. Apa apa pun terima kasih sudi membaca.^_^

Comments

You must be logged in to comment
Khaireen #1
Please comments^_^