Chapter 2

BTS Story fluff
Please Subscribe to read the full chapter

Taehyung terus membuka pintu bilik yang dikongsi olehnya,jimin dan jhope. Mukanya tidak puas hati. Dia memeluk tubuh sambil berdiri tegak di tepi pintu. Jimin yang berusaha keluar dari pelukan jhope terus tersenyum comel. "Taetae!! Kau datang jugak. Selamatkan aku dari Hobi hyung. Dia langsung tak bagi peluang untuk aku sambung tidur. Cepat,tae! Cepatlah!!" rengek Jimin sambil menolak - nolak badan JHope yang masih sedap baring di atasnya.

       Hanya ketawa kuat yang keluar dari mulut JHope. Dia langsung tidak takut dengan aura misteri  yang keluar dari Taehyung. Nak buat macam mana? Dia terlalu suka mengusik dongseng-dongsengnya. Itulah hobinya. Sedang dia asyik ketawa,tiba-tiba dia terasa badannya ditarik dari belakang dan pap!! Sedar-sedar dia elok terbaring di lantai.

     Jimin tanpa membuang masa memeluk kawan baiknya itu. Muka ditekap pada dada kawannya. 'Wangi' komennya di dalam hati setelah terbau shampoo badan yang selalu digunakan Taehyung. Beberapa saat setelah itu,baru dia tersedar kawannya langsung tak memberi apa-apa reaksi. Dia mengangkat muka memandang taehyung. 

       Reaksi muka yang diberikan taehyung membuat Jimin tersenyum lebar. Dia terus mencium hidung taehyung. JHope yang masih di situ tiba-tiba berasa janggal dan perlahan-lahan keluar dari bilik itu kerana dia tidak mahu menjadi tunggul kayu yang kesunyian. Taehyung tetap mencebikkan bibirnya.   " Yahh Taetae. Kau kenapa ni? Ada sesiapa kacau kau ke? Atau ada orang gangg

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Khaireen
Thanks kepada sesiapa yang sukakan cerita ini.Maaf kalau ada salah di mana-mana. Ni first sory saya jadi mungkin ada kekurangan. Apa apa pun terima kasih sudi membaca.^_^

Comments

You must be logged in to comment
Khaireen #1
Please comments^_^