Chapter 7

BTS Story fluff
Please Subscribe to read the full chapter

Setelah menarik Jungkook keluar dari ruangan itu, Suga terus menelefon Jin. Jungkook hanya berdiri kaku di situ. Setelah beberapa detik,panggilannya dijawab.

"Hello,yoongi"

"Hyung,aku dan Jungkook ada kat luar okay. Kitorang tunggu sini" Sesekali Suga memandang Jungkook yang diam tidak berkutik. Kedengaran reaksi terkejut Jin di hujung talian. Mungkin pelik apabila Jungkook berada bersama Suga. Malas mahu memanjangkan perbualan,Suga hanya mengulangi ayatnya itu dan memutuskan panggilan.

      Jungkook hanya mendiamkan diri. Lantai yang bersih itu ditatap tanpa perasaan. Dia tak tahu berapa lama dia mengelamun,tapi yang pasti dia terkejut apabila Suga memegang bahunya. Jungkook mengangkat muka,memandang hyungnya yang berwajah risau. Suga mengeluh apabila Jungkook memandangnya tanpa perasaan.

"Kookie, okay tak ni?"

"Hyung"

"Ye?"

Jungkook menahan sebak. Dia menutup mulutnya dengan kedua-dua tapak tangan. Dia rasa malu,bodoh dan kotor. Suga yang perasan itu terus memeluk Jungkook. Rambut maknaenya itu diusap-usap perlahan. Dia tidak bersuara,dia membiarkan Jungkook menenangkan diri dahulu. "Hyung,aku nak..aku nak Jin hyung". Tenggelam timbul suara Jungkook akibat menangis.

      Bagaikan dimakbulkan,Jin bersama-sama dengan JHope keluar melalui pintu yang menghubungkan bilik yang sedang meriah dengan pesta dan lobi. Mereka berdua tanpa berlengah terus mendekati Suga dan Jungkook. Tergamam mereka melihat Jungkook ya

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Khaireen
Thanks kepada sesiapa yang sukakan cerita ini.Maaf kalau ada salah di mana-mana. Ni first sory saya jadi mungkin ada kekurangan. Apa apa pun terima kasih sudi membaca.^_^

Comments

You must be logged in to comment
Khaireen #1
Please comments^_^