Chapter 11

BTS Story fluff
Please Subscribe to read the full chapter

       "Taetae, bangun" Jimin menggoncangkan badan Taehyung yang masih belum mahu membuka mata. Masih di dalam mimpi agaknya. Jimin tak sedar yang dia dan Taehyung tertidur agak lama siang itu. Nasib dia terbangun disebabkan terdengar Jin membebel kepada Jungkook tentang sesuatu yang dia taknak ambil tahu. Buat apa nak ambil tahu kan?

 

        Jimin menekap mukanya pada rambut Taehyung,cuba menahan ngantuk. Taehyung tetap statik di atas ribanya, tak terganggu dengan pergerakan kawannya. Jimin menggeliat perlahan. Jam di dinding dikerling sekilas. Pukul 3. Hurmm patutlah aku rasa badan aku kejang. Dekat 4 jam jugak aku riba Taehyung'bisik hati Jimin sambil menatap Taehyung.

 

            "Haishh Jin hyung ni. Kenapa aku jugak yang kena gerak diorang? Baru nak main game" Jungkook membebel sendiri dengan kaki laju menuruni tangga. Baik cepat lakukan apa yang Jin hyung suruh lepas tu boleh masuk bilik dan sambung main game. Tersengih-sengih Jungkook dan hampir terlompat dia apabila menyedari Jimin sedang merenung dengan tajam kearahnya. Bagai mahu membunuh tapi tangannya yang mengusap dengan lembut kepala Taehyung kontra sangat dengan renungan tajamnya.

 

"Apa?"

"Kau tu dah kenapa? Tersengih sorang diri macam orang gila"

 

Terbutang biji mata Jungkook mendengar ayat Jimin, dia rasa terhina. Belum sempat dia nak membalas ayat 'panas' hyungnya itu, Jimin memintas dengan nada perlahan tetapi tajam. " Kalau k

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Khaireen
Thanks kepada sesiapa yang sukakan cerita ini.Maaf kalau ada salah di mana-mana. Ni first sory saya jadi mungkin ada kekurangan. Apa apa pun terima kasih sudi membaca.^_^

Comments

You must be logged in to comment
Khaireen #1
Please comments^_^