Tidak Berkesempatan

Fat To Slim Yeoja
Please Subscribe to read the full chapter

Stesha POV

“eiii geramnya aku….kenapa boleh jadi macam ni”aku mengusutkan rambut aku kerana geram dengan si Rayna itu kenapa ramai sangat orang suka dia sedangkan aku yang cantic ini pun tiada siapa yang mahu pandang.Apa keistimewaan Rayna tu? “aaaaaaaa….menyesal je aku buat die jadi kurus kalau aku tahu jadi macam ni aku tidak biar dia kelaparan”aku menjerit sekuat hati  di dalam bilik aku.Bunyi pintu bilik dikuak daripada luar kelihatan Mommy berlari ke arah aku.

“kenapa dengan kamu Stesha? Kenapa tiba-tiba menjerit ni?”soal Mommy dalam keadaan cemas sebab mendengar aku menjerit sebentar tadi.

“hehehe takda apalah Mommy….ada lipas atas katil tadi tu sebabnya Stesha menjerit”bohong aku kepada Mommy.

“hurm yelah kalau macam tu Mommy keluar dulu”aku hanya menganggukkan kepala .Kemudian sambung membaca majalah kesukaan aku.

END Stesha POV

Skip~

“nak tekan ke taknak ea?”Rayna teragak-agak untuk menekan loceng tersebut sambil mengira dengan jari-jemarinya.Akhirnya dia membuat keputusan untuk menekan sahaja loceng rumah Dongjun.

Ting Tong~ Ting Tong~

Kemudian keluarlah Pn.Kim sambil tangannya membuka pintu pagar menggunakan alat kawalan jauh.

“annyeonghaseyo Mama….Dongjun ada di rumah tak?”sapa Rayna apabila Pn.Kim sudah berdiri di depannya.Pn.Kim memandangnya pelik tiba-tiba sahaja perempuan yang berdiri di depannya itu memanggilnya dengan panggilan Mama.Memang dia suka bila orang memanggilnya begitu tetapi untuk orang yang dikenalinya sahaja.

“ermm kamu siapa ea? Tetiba je tanya pasal Dongjun ni”soal Pn.Kim pula.

“kesiannya saya….Mama dah tak kenal Rayna lagi”Rayna berpura-pura hendak menangis sempat lagi dia bergurau dengan Pn.Kim.

“Rayna? Ni kamu ke? Macam tak percaya je Mama  kamu dah kurus”Pn.Kim terus memeluk tubuh kecil milik Rayna itu sampai hampir lemas Rayna dibuatnya.

“ke mana kamu menghilang selama 1 bulan lebih ni? Risau kami dibuatnya”sambung Pn.Kim lagi sambil tangan kanannya mengusap lembut kepala Rayna.

“Rayna cerita dekat dalam lah Mama bolehkan?”Pn.Kim menganggukkan kepalanya menandakan dia bersetuju dengan apa yang dikatakan oleh Rayna.Sekarang ini musim panas nanti hangus pula mereka berdua kalau berdiri dekat luar lama-lama.Mereka berdua pun berjalan masuk ke dalam rumah bersama-sama.

Duduk sahaja di atas sofa coklat yang berada di ruang tamu Pn.Kim menyuruh maidnya pergi ke dapur untuk membancuh teh.Manakala Rayna pula menceritakan apa yang terjadi kepada Pn.Kim daripada A-Z.

“Dongjun mana Mama? Daripada tadi tak nampak pun batang hidung dia”

“opss lupa Mama nak beritahu….Dongjun takda kat rumah sekarang ni dia pergi keluar dengan kawan dia”

“oww….kalau

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
BabySprinkle98
Hiatus wat smntra wktu sbb dmm n btuk author kmbli lg n xtau la smpai ble....TㅡT

Comments

You must be logged in to comment
moonLite88 #1
Chapter 21: chapter 21:: oh lord ... happy ending
starlightkim_
#2
Chapter 21: Cerita yang sangat2 menarik author..huhu..sweet je dongjun dengan rayna..stesha pula kahwin dengan sehun..saya sukalah baca cerita ni..
nyuumm #3
Chapter 21: wahh crita yg mnarik author-nim, im having fun reading your story :D
pikahbajet #4
Chapter 21: happy ending!!!
ExoLover01 #5
Chapter 19: Rayna x takut gemuk ke~~~pagi2 buta dh mkn Lasagna
pikahbajet #6
Chapter 19: awal pagi buta pon nak makan lagi??????*ish*....
misz_dina #7
Chapter 18: Mereka dh berjumpa..auhh,msti jd sweet sour family nanti
pikahbajet #8
Chapter 18: Hwaiting!!!!!
pikahbajet #9
Chapter 18: Best citer ni.
parkyura98
#10
Chapter 17: Uyumi ske kt Namsoo ke? Siapa bkal Suami Rayna? Maaf bnyak tanye plak, hihi...citer mmbuatkan sye tertanya-tanya untuk seketika XD
Update Soon author*Baling bunga kt author* XD