Betul ke?

Fat To Slim Yeoja
Please Subscribe to read the full chapter

"haih kenapa aku asyik fikirkan pasal apa yang Rayna cakap tadi? Aku bukan suka dia pun..aaa"Dongjun menjerit sambil menyerabaikan rambutnya.Kebetulan Pn.Kim lalu di depan bilik Dongjun untuk menuju ke biliknya secara tidak sengaja dia terdengar suara anaknya menjerit.Pn.Kim pun mengetuk pintu bilik anak terunanya itu."Dongjun kenapa kamu menjerit malam buta ni?"laung Pn.Kim dari luar bilik kerana bilik tersebut telah dikunci.Dongjun yang mendengar namanya disebut terus turun dari katil dan membuka pintu biliknya.

"o....oh ada apa Mama datang sini?"

"Mama datang sini sebab dengar kamu menjerit td..kenapa kamu menjerit?"

"e..erm Dongjun tengok cerita hantu tadi sebab tu menjerit....hehe"

"ish kamu ni sempat lagi tengok cerita hantu,esok nak pergi ke sekolah....dah pergi tidur nanti hantu mari kat kamu baru tahu"

"eh Mama ni jangan cakap macam tu....okaylah Dongjun tidur dulu....good night"

"tahu pun takut....yelah good night"Pn.Kim pun berlalu pergi ke biliknya."fuh kuat sangat ke aku jerit tadi sampai Mama pun boleh dengar?"gumam Dongjun.Lama kelamaan dia pun masuk ke alam mimpi.Dibiarkan sahaja soalannya tanpa sebarang jawapan.

Skip~

"eiii bosannya duduk kat rumah sesorang ni....tak tahu nak buat apa,nak makan tapi perut masih kenyang lagi....hmph"kata Rayna sambil membelek majalah kecantikan yang baru dibelinya tempoh hari di kedai buku Amazing Book Store.Mana tidak bosannya kalau sudah masuk kali ke-5 dia habis membaca majalah kecantikan tersebut.Benda yang sama sahaja dia baca.Kemudian matanya beralih ke arah jam empat segi yang tergantung pada permukaan dinding rumahnya itu.

"hurm dah nak masuk pukul 11.30 pagi....hari ni hari khamis cerita apa yang dimainkan sekarang ni ea?"Rayna berfikir buat seketika."haa! baru aku ingat sekarang ni cerita kartun Larva"dia pun mengambil remote TV yang terletak di atas meja kopi dihadapannya itu dan menekan butang 'on'."hahaha kesi

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
BabySprinkle98
Hiatus wat smntra wktu sbb dmm n btuk author kmbli lg n xtau la smpai ble....TㅡT

Comments

You must be logged in to comment
moonLite88 #1
Chapter 21: chapter 21:: oh lord ... happy ending
starlightkim_
#2
Chapter 21: Cerita yang sangat2 menarik author..huhu..sweet je dongjun dengan rayna..stesha pula kahwin dengan sehun..saya sukalah baca cerita ni..
nyuumm #3
Chapter 21: wahh crita yg mnarik author-nim, im having fun reading your story :D
pikahbajet #4
Chapter 21: happy ending!!!
ExoLover01 #5
Chapter 19: Rayna x takut gemuk ke~~~pagi2 buta dh mkn Lasagna
pikahbajet #6
Chapter 19: awal pagi buta pon nak makan lagi??????*ish*....
misz_dina #7
Chapter 18: Mereka dh berjumpa..auhh,msti jd sweet sour family nanti
pikahbajet #8
Chapter 18: Hwaiting!!!!!
pikahbajet #9
Chapter 18: Best citer ni.
parkyura98
#10
Chapter 17: Uyumi ske kt Namsoo ke? Siapa bkal Suami Rayna? Maaf bnyak tanye plak, hihi...citer mmbuatkan sye tertanya-tanya untuk seketika XD
Update Soon author*Baling bunga kt author* XD