The End

Fat To Slim Yeoja
Please Subscribe to read the full chapter

Stesha POV

Aku dengar Mommy cakap telefon dengan seseorang tadi.Tapi siapa? Siap sebut perkataan kahwin lagi.Perlu ke aku tanya Mommy atau berdiam diri sahaja? Baru aku mahu keluar dari bilik tiba-tiba pintu bilik aku dibuka oleh seseorang dari arah luar."Stesha! Bersiap sekarang...teman Mommy pergi beli barang dapur dan baju baru...jom!"

"baju baru? Minggu lepas kan dah beli...Mommy nak buat apa?"

"bukan untuk Mommy tapi untuk kamu..."

"tapi kenapa..."

"malam nanti bakal suami kamu nak datang"

"W...WHAT? My future husband!!! Tapi sejak bila?"

Skip~

Lega rasanya hati para pelajar tahun 5 kerana peperiksaan SPKKS (Sijil Pelajaran dan Kemahiran Korea Selatan) telah selesai.Sekarang sudah tiba masanya untuk mereka hidup bebas tanpa perlu lagi menghadap buku-buku yang setebal 2 inci."Rayna kau nak kerja kat mana lepas ni?"tanya Miyoung.Sekarang ini mereka sedang berjalan keluar dari kelas untuk pulang ke rumah masing-masing.

"Entahlah...aku pun tak auch..."nasib Dongjun yang berada di belakang Rayna sempat menyambutnya daripada jatuh ke atas lantai."Yah! Kau buta ke? Suka hati je langgar bahu kawan aku...kalau dia jatuh tangga kau nak bertanggungjawab ke!!!"marah Uyumi.Siapa tidak marah kalau nampak kawan sendiri kena langgar.Dia yang sedang ber'sweet' dengan Namsoo boleh bertukar jadi 'sour' kalau nampak kawan dia kena begitu.Mereka sudah menjadi pasangan kekasih sejak 2 bulan yang lalu.

"Joseohamnida...aku nak cepat tadi"orang yang langgar Rayna tadi menundukkan kepalanya memandang lantai."hurm tak apa aku okay je"balas Rayna selembut yang boleh walaupun sebenarnya dia sakit hati melihat perempuan yang berada di depannya ini.Siapa lagi kalau bukan Hwang Stesha yang pernah ingin membunuhnya dulu.

Tet~ "Perhatian kepada semua pelajar dan guru di sini ada satu pengumuman...saya selaku seorang Mommy ingin menjemput kamu semua datang ke majlis perkahwinan anak saya iaituHwang Stesha pada hujung bulan ni

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
BabySprinkle98
Hiatus wat smntra wktu sbb dmm n btuk author kmbli lg n xtau la smpai ble....TㅡT

Comments

You must be logged in to comment
moonLite88 #1
Chapter 21: chapter 21:: oh lord ... happy ending
starlightkim_
#2
Chapter 21: Cerita yang sangat2 menarik author..huhu..sweet je dongjun dengan rayna..stesha pula kahwin dengan sehun..saya sukalah baca cerita ni..
nyuumm #3
Chapter 21: wahh crita yg mnarik author-nim, im having fun reading your story :D
pikahbajet #4
Chapter 21: happy ending!!!
ExoLover01 #5
Chapter 19: Rayna x takut gemuk ke~~~pagi2 buta dh mkn Lasagna
pikahbajet #6
Chapter 19: awal pagi buta pon nak makan lagi??????*ish*....
misz_dina #7
Chapter 18: Mereka dh berjumpa..auhh,msti jd sweet sour family nanti
pikahbajet #8
Chapter 18: Hwaiting!!!!!
pikahbajet #9
Chapter 18: Best citer ni.
parkyura98
#10
Chapter 17: Uyumi ske kt Namsoo ke? Siapa bkal Suami Rayna? Maaf bnyak tanye plak, hihi...citer mmbuatkan sye tertanya-tanya untuk seketika XD
Update Soon author*Baling bunga kt author* XD