Fat To Slim Yeoja

Please Subscribe to read further chapters

Description

Cerita ini mengisahkan tentang seorang gadis yang bernama Ryu Rayna bertekad mencari pelbagai cara untuk dirinya kembali seperti dahulu ‘kurus’.Ini kerana dia sudah bosan diejek gemuk,gendut,buntal dan macam-macam lagi oleh pelajar-pelajar Clever High School.Termasuk Kingka di sekolah tersebut iaitu Kim Dongjun yang selalu mengejek Rayna setiap hari dan setiap kali mereka terserempak.Oleh itu,Queenka di sekolah tersebut iaitu Hwang Stesha berasa cemburu terhadap tingkah laku mereka berdua.Selepas beberapa bulan,semua penghuni di sekolah Clever High School berasa terkejut dengan perubahan ketara Rayna.Tetapi tidak bagi Dongjun kerana baginya Rayna itu adalah……

Ryu Rayna – Dia mestilah gadis yang sering diejek.Selain itu,dia hanya anak orang biasa.Seterusnya,dia merupakan anak tunggal keluarga Ryu.Di samping itu,dia mempunyai dua orang kawan kembar bernama Song Uyurin dan Song Uyumi(Anak orang kaya).Akhir sekali,dia seorang yang comel,periang,pandai dan tidak mudah berputus asa serta berumur 17 tahun.

                                      

Kim Dongjun – Dia merupakan Kingka di sekolah Clever High School.Selain itu,dia adalah anak orang kaya.Seterusnya,dia merupakan anak tunggal keluarga Kim.Di samping itu,dia mempunyai tiga orang kawan bernama Lee Namsoo,Eun Jae dan Xu Xuan(Anak orang kaya).Akhir sekali,dia seorang yang hensem,pandai dan aktif bersukan serta berumur 17 tahun.

                                     

Hwang Stesha – Dia merupakan Queenka dia sekolah Clever High School.Selain itu,dia adalah anak orang kaya.Di samping itu,dia mempunyai dua orang kawan bernama Oh Veleria dan Im Saneun(Anak orang kaya).Akhir sekali,dia seorang yang cantik,seksi dan anak kacukan Korean-British serta berumur 17 tahun.

Foreword

Yeay!!! *tepuk tangan sikit*....saya kembali dengan cerita yang kedua iaitu mesti korang semua dah tahu kan sebab dah tertulis kat atas jadi tak perlulah susah-susah nak taip dekat sini hehe (>‿◠)✌....sebenarnya saja je buat cerita ni nak mengisi masa lapang untuk bulan puasa yang bakal tiba beberapa hari lagi hihi ʕ•́ᴥ•̀ʔっ....saya harap korang semua seronok membaca cerita saya ni....jadi tunggu apa lagi? tekan SUBS sekarang dan COMMENTS setelah habis membacanya serta UPVOTE jika korang sudi dan baik hati untuk bulan puasa ni.

 

WARNING!!! BE ORIGINAL AND DON'T PLAGIARIZE (ノಠ益ಠ)ノ [flips a table]

BabySprinkle98
Hiatus wat smntra wktu sbb dmm n btuk author kmbli lg n xtau la smpai ble....TㅡT

Comments

You must be logged in to comment
moonLite88 #1
Chapter 21: chapter 21:: oh lord ... happy ending
starlightkim_
#2
Chapter 21: Cerita yang sangat2 menarik author..huhu..sweet je dongjun dengan rayna..stesha pula kahwin dengan sehun..saya sukalah baca cerita ni..
nyuumm #3
Chapter 21: wahh crita yg mnarik author-nim, im having fun reading your story :D
pikahbajet #4
Chapter 21: happy ending!!!
ExoLover01 #5
Chapter 19: Rayna x takut gemuk ke~~~pagi2 buta dh mkn Lasagna
pikahbajet #6
Chapter 19: awal pagi buta pon nak makan lagi??????*ish*....
misz_dina #7
Chapter 18: Mereka dh berjumpa..auhh,msti jd sweet sour family nanti
pikahbajet #8
Chapter 18: Hwaiting!!!!!
pikahbajet #9
Chapter 18: Best citer ni.
parkyura98
#10
Chapter 17: Uyumi ske kt Namsoo ke? Siapa bkal Suami Rayna? Maaf bnyak tanye plak, hihi...citer mmbuatkan sye tertanya-tanya untuk seketika XD
Update Soon author*Baling bunga kt author* XD