Cincin hilang?

Fat To Slim Yeoja
Please Subscribe to read the full chapter

"aaa"bunyi suara pelajar perempuan menjerit telah menyebabkan kaki Rayna berhenti melangkah.Dongjun memandang pelik ke arahnya tiba-tiba sahaja berhenti berjalan."kenapa berhenti?" "aku dengar macam ada suara orang menjerit tadi....kau dengar tak" "entahlah aku tak dengar apa-apa pun..kau salahh dengar kot"mereka berdua pun kembali berjalan semula ke arah tempat parking kereta.Sampai sahaja di tempat parking kereta Dongjung pun tolong membukakan pintu untuk Rayna masuk ke dlm kereta Lamborghini Huracan warna hijau miliknya.

"wow hebatnya kereta kau nak pasang radio sentuh di skrin je"Rayna memuji Dongjun yang sedang menyentuh skrin LCD 10 inch untuk memasang radio.Dongjun tersenyum mendengar pujian Rayna itu."eh kau ni takkan tak pernah tengok?....bukann ke kereta si kembar pun ad skrin macam ni?"soal Dongjun setelah selesai membuka radio.Dia memasang siaran K-pop.fm."memanglah kereta si kembar ada skrin macam ni tapi taklah sebesar ni....ni kan first time aku masuk kereta kau memanglah aku tak pernah tengok"balas Rayna sambil menyanyi mengikut alunan muzik yang dimainkan di dalam radio.Dalam perjalanan pulang ke rumah keluarga Ryu.Rayna tidak habis-habis memuji kereta Dongjun sampailah dia perasan ada sesuatu yang telah hilang.

"Dongjun kau ada nampak cincin aku tak?"tangannya mencari cincin tersebut di dalam beg sekolah tapi tetap tidak jumpa."cincin....sejak bila pula kau pakai cincin?"Dongjun berhentikan keretanya kerana sudah sampai di hadapan rumah Rayna."aku baru pakai hri ni....mampuslah aku kalau Appa aku tahu cincin tu hilang "Rayna sudah hampir mahu mnngs."penting sangat ke cincin tu?"tanya Dongjun untuk kepastian."penting sangat....tu cincin pertunangan aku de...."tidak sempat Rayna mahu menghabiskan ayatnya kerana Dongjun sudah memotong percakapannya.

"pertunangan? kau buat lawak ke?"terkejut gila Dongjun bila dengar Rayna beritahu yang dirinya sudah bertunang."mana ada aku buat lawak benda ni memang betul pun....cuma aku tak ta

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
BabySprinkle98
Hiatus wat smntra wktu sbb dmm n btuk author kmbli lg n xtau la smpai ble....TㅡT

Comments

You must be logged in to comment
moonLite88 #1
Chapter 21: chapter 21:: oh lord ... happy ending
starlightkim_
#2
Chapter 21: Cerita yang sangat2 menarik author..huhu..sweet je dongjun dengan rayna..stesha pula kahwin dengan sehun..saya sukalah baca cerita ni..
nyuumm #3
Chapter 21: wahh crita yg mnarik author-nim, im having fun reading your story :D
pikahbajet #4
Chapter 21: happy ending!!!
ExoLover01 #5
Chapter 19: Rayna x takut gemuk ke~~~pagi2 buta dh mkn Lasagna
pikahbajet #6
Chapter 19: awal pagi buta pon nak makan lagi??????*ish*....
misz_dina #7
Chapter 18: Mereka dh berjumpa..auhh,msti jd sweet sour family nanti
pikahbajet #8
Chapter 18: Hwaiting!!!!!
pikahbajet #9
Chapter 18: Best citer ni.
parkyura98
#10
Chapter 17: Uyumi ske kt Namsoo ke? Siapa bkal Suami Rayna? Maaf bnyak tanye plak, hihi...citer mmbuatkan sye tertanya-tanya untuk seketika XD
Update Soon author*Baling bunga kt author* XD