Kidnapper 2

Fat To Slim Yeoja
Please Subscribe to read the full chapter

Rasa macam hendak pengsan sahaja apabila melihat orang yang berdiri di depan aku ini adalah Hwang Stesha atau lebih dikenali dengan nama panggilannya Stesha.Aku tertanya-tanya mengapa dia menculik aku sedangkan aku tidak buat salah apa-apa pun dekat dia.

“apa pandang-pandang? Kau terkejut tengok aku ea hahahahaha”soalnya dengan ketawa yang jahat meremang bulu roma aku mendengarnya macam Pontianak pun ada bunyinya.

“aku macam tak percaya je….sanggup kau buat kat aku macam ni sedangkan aku tak buat salah apa-apa pun dekat kau”aku memberi tahunya.

“huh tak buat salah kau cakap? Hey perempuan sedar diri sikit kau dengan Dongjun tu tak setaraf jadi….”

“bukanlah tu cuma salah faham je”percakapannya dipotong oleh aku dan akibatnya aku mendapat tamparan percuma dengan amat kuat sekali sampai merah habis pipi gebuku ini.

“ni akibatnya sebab potong percakapan aku….malas dah aku nak layan kau ‘nah’ ambil ni makan sampai habis”dia menghulurkan aku semangkuk Jajammyeong lantas tangan aku menyambut hulurannya.Sudah 6 jam aku tidur jadi memang patut pun aku berasa lapar.

END Rayna POV

Skip~

Sudah genap 1 bulan Rayna diculik pihak polis masih tidak dapat mengesan di mana keberadaan Rayna.Di sekolah Clever High School juga sudah riuh akan berita tentang kes penculikan Rayna.Mereka semua tahu berita tersebut melalui guru-guru yang mengajar mereka kerana Pn.Ryu telah hadir ke sekolah dan memaklumkan hal tersebut.

Pelajar-pelajar yang selalu mengejek Rayna berasa suram bukan sebab tidak dapat mengejek Rayna lagi tapi sebaliknya.Mereka semua berasa kasihan akan Rayna.Bagi si kembar pula hari-harinya tidak akan lengkap tanpa Rayna kerana Rayna ialah satu-satunya kawan yang mereka ada dan merupakan orang yang selalu menceriakan suasana tidak kira di mana mereka bertiga

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
BabySprinkle98
Hiatus wat smntra wktu sbb dmm n btuk author kmbli lg n xtau la smpai ble....TㅡT

Comments

You must be logged in to comment
moonLite88 #1
Chapter 21: chapter 21:: oh lord ... happy ending
starlightkim_
#2
Chapter 21: Cerita yang sangat2 menarik author..huhu..sweet je dongjun dengan rayna..stesha pula kahwin dengan sehun..saya sukalah baca cerita ni..
nyuumm #3
Chapter 21: wahh crita yg mnarik author-nim, im having fun reading your story :D
pikahbajet #4
Chapter 21: happy ending!!!
ExoLover01 #5
Chapter 19: Rayna x takut gemuk ke~~~pagi2 buta dh mkn Lasagna
pikahbajet #6
Chapter 19: awal pagi buta pon nak makan lagi??????*ish*....
misz_dina #7
Chapter 18: Mereka dh berjumpa..auhh,msti jd sweet sour family nanti
pikahbajet #8
Chapter 18: Hwaiting!!!!!
pikahbajet #9
Chapter 18: Best citer ni.
parkyura98
#10
Chapter 17: Uyumi ske kt Namsoo ke? Siapa bkal Suami Rayna? Maaf bnyak tanye plak, hihi...citer mmbuatkan sye tertanya-tanya untuk seketika XD
Update Soon author*Baling bunga kt author* XD