Restoran Superstar K

Fat To Slim Yeoja
Please Subscribe to read the full chapter

Keluarga Ryu sedang menyiapkan diri untuk berjumpa dengan bakal besan dan bakal menantu dekat Restoran Superstar K.Mereka mengambil masa selama setengah jam untuk bersiap sedangkan masa yang tersisa masih ada lagi satu jam.Awal betul mereka bersiap mungkin sudah tidak sabar ingin berjumpa keluarga disebelah sana.

"Omma kita pergi kat sana naik apa?"tanya Rayna yang baru keluar dari biliknya.Ternganga luas mulut Pn.Ryu dan En.Ryu melihat kecantikan anak perempuannya itu.Hampir sahaja air liur ingin menitis keluar tapi mereka terlebih dahulu kembali ke dunia realiti apabila Rayna meniup lembut mata mereka."o....oh ni kamu ke sayang? tak sia-sia Omma besarkan kamu"beritahu Pn.Ryu.Matanya beralih ke arah jari manis Rayna."cincin mana?"sambungnya lagi apabila melihat cincin pertunangan tidak tersarung pada jari manis Rayna."eh lupalah! nasib Omma sempat bagitahu"Rayna menepuk lembut dahi licinnya kemudian berlari macam siput menuju ke biliknya.

Selesai menyarungkan cincin pertunangan tersebut dia kembali semula ke ruang tamu."Omma! soalan Rayna tadi Omma belum jawab"soalnya sambil melabuhkan punggung di depan Ommanya dan Appanya."soalan mana pula?"Pn.Ryu menggarukan kepalanya yang tidak gatal itu."ish Om...."tidak sempat Rayna ingin membalas En.Ryu yang sedang mencabut bulu hidung terlebih dahulu menyampuk percakapannya."nanti pemandu En.Kim datang jemput kita....kalau kamu tanya Omma kamu sampai ke tua pun dia tak jawab huh....appo"sempat lagi En.Ryu menjerit kecil akibat bulu hidung yang ditariknya menggunakan penyepit khas sudah tercabut.

"perli saya pula....dia tu pengotor tak habis-habis cabut bulu hidung"balas Pn.Ryu dalam nada yang geram.Kalau di ikutkan hatinya mahu sahaja dia telan kepala suaminya itu tapi harap maklumlah mulut dia tidak seluas mulut buaya.Rayna tergelak kecil melihat pergaduhan manja di depannya itu.Pin~ Pin~ Pin~ Bunyi hon kereta En.Kim yang dipandu oleh pemandunya telah menyebabkan Appa dan Omma Rayna berhenti bergaduh manja.Mereka memandang keluar tingkap ternyata bunyi hon itu datang dari ke

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
BabySprinkle98
Hiatus wat smntra wktu sbb dmm n btuk author kmbli lg n xtau la smpai ble....TㅡT

Comments

You must be logged in to comment
moonLite88 #1
Chapter 21: chapter 21:: oh lord ... happy ending
starlightkim_
#2
Chapter 21: Cerita yang sangat2 menarik author..huhu..sweet je dongjun dengan rayna..stesha pula kahwin dengan sehun..saya sukalah baca cerita ni..
nyuumm #3
Chapter 21: wahh crita yg mnarik author-nim, im having fun reading your story :D
pikahbajet #4
Chapter 21: happy ending!!!
ExoLover01 #5
Chapter 19: Rayna x takut gemuk ke~~~pagi2 buta dh mkn Lasagna
pikahbajet #6
Chapter 19: awal pagi buta pon nak makan lagi??????*ish*....
misz_dina #7
Chapter 18: Mereka dh berjumpa..auhh,msti jd sweet sour family nanti
pikahbajet #8
Chapter 18: Hwaiting!!!!!
pikahbajet #9
Chapter 18: Best citer ni.
parkyura98
#10
Chapter 17: Uyumi ske kt Namsoo ke? Siapa bkal Suami Rayna? Maaf bnyak tanye plak, hihi...citer mmbuatkan sye tertanya-tanya untuk seketika XD
Update Soon author*Baling bunga kt author* XD