Berat badan turun!!! ≧'◡'≦

Fat To Slim Yeoja
Please Subscribe to read the full chapter

Orang yang tengah memberikan senyuman ke arah aku sekarang ini adalah ‘mamat gila’.Siapa lagi kalau bukan Kim Dongjun yang selalu menyakitkan hati aku ini.Aku ingatkan selepas kejadian yang berlaku dekat sekolah tadi dia tidak akan menggangu hidup aku lagi,rupanya tidak sekarang ini boleh lagi dia terseyum ke arah aku yang boleh mencairkan mana-mana yeoja melihatnya tapi tidak bagi aku.

END Rayna POV

“ohh kamu dah balik? Mari duduk sini dulu,perkenalkan diri kamu kat mereka”Pn.Ryu menepuk sofa disebelah kirinya menyuruh anaknya duduk manakala suaminya pula duduk di sebelah kanannya.

“o….oh a….annyeonghaseyo Ryu Rayna imnida”perkenal Rayna dalam keadaan gagap sedikit.Mana tidaknya dia bukannya biasa perkenalkan dirinya kepada orang kaya,masa si kembar hendak berkenalan dengan dia dulu tergagap macam ini juga.Dongjun yang melihat tergelak kecil.

“annyeonghaseyo”balas Tn.Kim dan Pn.Kim serentak.

“Rayna….kamu boleh panggil kami Mama dan Daddy je”sambung Pn.Kim lagi.

“t….tapi k….kenapa?”pelik Rayna dibuatnya kenapa tiba-tiba sahaja Pn.Kim menyuruh memanggil mereka dengan panggilan begitu sedangkan dia bukannya ada pertalian darah dengan mereka.

“mesti kamu pelik kan? Bukan apa kami lebih selesa dipangggil macam tu”terang Pn.Kim dengan senyuman yang tidak pernah pudar dari bibirnya.

“geurae M….Mama dan P….Papa”balas Rayna dalam keadaan tergagap lagi.Tidak mengapalah lama-kelamaaan bila dia sudah biasa tidak ada tergagap lagi.Pn.Kim dan Tn.Kim sambung semula perbualannya yang tergantung tadi.Kemudian pulang ke rumah apabila semuanya sudah selesai.Sebenarnya Tn.Kim merupak

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
BabySprinkle98
Hiatus wat smntra wktu sbb dmm n btuk author kmbli lg n xtau la smpai ble....TㅡT

Comments

You must be logged in to comment
moonLite88 #1
Chapter 21: chapter 21:: oh lord ... happy ending
starlightkim_
#2
Chapter 21: Cerita yang sangat2 menarik author..huhu..sweet je dongjun dengan rayna..stesha pula kahwin dengan sehun..saya sukalah baca cerita ni..
nyuumm #3
Chapter 21: wahh crita yg mnarik author-nim, im having fun reading your story :D
pikahbajet #4
Chapter 21: happy ending!!!
ExoLover01 #5
Chapter 19: Rayna x takut gemuk ke~~~pagi2 buta dh mkn Lasagna
pikahbajet #6
Chapter 19: awal pagi buta pon nak makan lagi??????*ish*....
misz_dina #7
Chapter 18: Mereka dh berjumpa..auhh,msti jd sweet sour family nanti
pikahbajet #8
Chapter 18: Hwaiting!!!!!
pikahbajet #9
Chapter 18: Best citer ni.
parkyura98
#10
Chapter 17: Uyumi ske kt Namsoo ke? Siapa bkal Suami Rayna? Maaf bnyak tanye plak, hihi...citer mmbuatkan sye tertanya-tanya untuk seketika XD
Update Soon author*Baling bunga kt author* XD