Bab 10

Somebody That I Used to Know
Please Subscribe to read the full chapter

[Kembali ke masa sekarang]

"Tapi, takkan orang ramai tak tahu pasal benda ni? Terutamanya sasaeng fan, diorang tu kan peminat yang obses dan boleh buat apa-apa sahaja," Rania bertanya.

"Tak, sampai sekarang tak ada siapa yang tahu kecuali pihak agensi dan Prof. Oh sahaja. Ahli keluarga kami pun, tak ada siapa yang tahu," balas Xiumin.

Pelbagai persoalan akhirnya telah terjawab. Barulah Rania tahu bagaimana mereka semua boleh ada kuasa luar biasa itu. Ingatkan itu cuma rekaan untuk konsep debut mereka. Tanpa disedari, waktu untuk Exo kembali ke agensi telah pun tiba. Mereka perlu segera ke sana untuk berlatih kerana mereka akan melakukan comeback tidak lam lagi.

Selepas kejayaan lagu Wolf dan Growl, peminat Exo semakin bertambah dan ramai orang yang menantikan lagu terbaru daripada Exo setelah mendengar berita mengenai Exo yang bakal melakukan comeback.

.......................................................................................................................................................................................................................................

Kecoh betul suasan di sekolah sebaik sahaja Rania tiba di sana. Pelajar-pelajar perempuan sibuk bersembang sesama mereka. Gaya macam Mak Joyah yang tengah bergosip. Rata-ratanya mempamerkan riak muka terkejut. Rania tidak pasti perkara apa yang mereka bualkan sampai riak muka mereka menjadi sampai begitu sekali.

Rania segera masuk ke kelas da

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
exoapbfan
Jeongmal mianhae... lama tak update... otak beku... sorry sorry sorry (lagu SJ)

Comments

You must be logged in to comment
minhyun298 #1
Chapter 12: update soon
minhyun298 #2
Chapter 10: Hye_In : haha XD

#Update soon.. >_<
93Hanafayana #3
Chapter 7: Update soon^^