Why So Fast!

Something In My Heart
Please Subscribe to read the full chapter

 

"APA!!!" Key dan Eunji menjerit dengan serentak, menggegarkan kediaman keluarga Jung. Lalu menukar pandangan masing-masing dengan wajah yang terkejut. MANDI!!?

 

 

"Eunji-ah. Kamu boleh bawa Key naik ke atas. Omma dan ahjuma nak masak untuk makan malam. It's secret." Dengan selambanya ommanya menarik tangan Puan Kim. Eunji hanya menganguk tanda setuju. Malas mahu 'bertekak' dengan ommanya. Setelah bayangan omma dan Puan Kim hilang, dia memandang wajah Key lalu mengukirkan sedikit senyuman pada wajahnya. "Jom. Aku tunjuk bilik Eunsoo. Dia ada 'X-Box'." Key mengangguk tanda faham-dan setuju yang dicadangkan oleh Eunji. Eunji menggerakkan langkahnya. Key mengikuti dari belakang. Bosannya.

Eunji mengetuk pintu bilik Eunsoo. "Eunsoo-ah... Boleh tak noona dan Key hyung masuk ke dalam?" Eunji memandang ke wajah Key sekali lagi untuk melihat keadaannya. Key memandang ke tempat lain sambil menggoyangkan kepalanya sedikit. Eunji memulaskan tombol pintu untuk masuk ke dalam. Eunsoo sedang asyik bermain permainannya-'X-Box'.

"Oh! Noona! Hyung pun ada? Masuk lah." Eunji menghentikan gamenya sebentar untuk berpaling ke arah Key. "Hyung!" Key memandang Eunsoo dengan menngkatkan keningnya sedikit. "Yes? Ada apa?" Eunsoo mengukir senyuman menyeringai(smirk) pada bibirnya. "Hyung nak lawan dengan Eunsoo? Conform kalah!" Key rasa tercabar oleh Eunsoo. Mukanya mengukir raut wajah yang tidak berpuas hati dengan cabaran yang diberi oleh Eunsoo.

"Hey! Ini hyung lah. Jangan tahu cakap jerr. Tengok Bakat lah! Hahaha" Key menghampiri kearah Eunsoo. "Let's begin!" Eunsoo dan Key mula menunjukkan kehebatan mereka. Eunji yang dari tadi melabuhkan punggungnya diatas katil Eunsoo, kini telah terbaring untuk melelapkan matanya. Entah mengapa dia berasa penat. Tidur sekejaplah.

 

 

 

 

"Noona. Noona. Masa untuk makan malam." Eunsoo mengejutkan Eunji dari mimpinya. Eunji menggerakkan(merenggangkan) badanya sedikit. Leganya. "Eunsoo turun dulu, ya. Nanti kejutkan hyung juga." Eunsoo terus kearah pintu untuk keluar dari biliknya. Maklumlah. Lelaki ni senang lapar. Tanpa membuang masa dia berlari anak ke tanggan.

Tiba-tiba Eunji terasa ada sesuatu disebelahnya. Barangkali bantal peluk. Eunji mengalihkan pandangannya kearah 'bantal peluk'. Omo!

[I'm Saying-Lee Hong Ki(FT Island)] / [Delicious-Key]

Eunji terkejut apabilah melihat Key terbaring disebelahnya. "Omma... Lima lagi." Key bercakap sambil mengangkat tangannya untuk memeluk Eunji. Key menyangka apa yang dipeluknya adalah bantal peluk. Eunji terkejut dan terpaku dipelukan Key. Matanya berkelip beberapa kali. Aku ni, still mimpi ke?

"Erm..." Eunji tidak tahu mahu bertindak bagaimana. "Ah.... Hurm.... Key? Ah... Boleh tak kau bangun?" Eunji menggoyangkan badan Key sedikit untuk me

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Momentz
Sorry late!!! Miane.......... Computer Momentz rosak T.T That's why update lmbat. Sebenarnya chapter ni dah lame siap, cume nak kena ada perasmian. uhuhu

Comments

You must be logged in to comment
Chanmollyka #1
Can you please translate this into English please? I really want to read about key and eunji! ^_^
kyukyunami #2
awk best lah fanfic awk no
Ayien_yen #3
Chapter 29: Daebakk!!update soon
biedom #4
Chapter 28: Update soon(●_●)
biedom #5
Chapter 16: Love this story
BbyLolly #6
Chapter 28: Keep update >.<
Ayien_yen #7
Chapter 26: Update soon
serenidad
#8
interesting~~~~
Sophiana #9
Yeah I agree can you please translate this in English I really want to read it!!!!!!
Eunjibae
#10
can you possible translate this story in eng? i would love to read it :P