Be My Last

Please log in to read further chapters

Description

Dua tahun berlalu. Minah dan Luhan membawa haluan masing-masing setelah mereka bercerai. Luhan membawa dirinya pergi ke tempat asing untuk menyembukan luka di hatinya. Biarpun Minah tiada lagi bersamanya, cintanya pada gadis itu tak akan pernah pudar. Walau bagaimanapun, dia menerima penceraian mereka biarpun pahit. Mungkin bukan jodoh mereka. Dia cuba untuk meneruskan hidupnya seperti biasa.

Ternyata tuhan telah menetapkan sesuatu untuk mereka. Tanpa disangka, setelah dua tahun tidak bersua, mereka berjumpa kembali di depan perpustakaan ketika hujan sedang turun membasahi bumi. Perasaan lama kembali menyelinap di dalam hati. Namun, ada rahsia yang disorokkan Minah dari lelaki itu. Apakah rahsia yang disimpannya?

 

"Awak adalah cinta pertama saya, dan saya harap, awak adalah cinta saya yang terakhir..."

 

To know more who played the other characters in this story, read here:

Be My Last Wiki

 

Foreword


Watak2 Utama

  

Xi Luhan [21] & Kim Minah [20]

Story Info

Tajuk : Be My Last

Author : MizzYukiko [Yuko]

Genre : Romance | Drama | Slight!Angst

Watak2 : Xi Luhan | Kim Minah | Dan lain2 yang akan muncul kemudian

Rate : PG-13 & M di sesetengah bab because of violance/self-harm/etc

Jumlah Bab :

Tarikh Mula : 1 June 2015

Tarikh Tamat : -Belum Lagi-

 


Ost : 

 - Ost belum digunakan dalam chapter |  - Ost dah digunakan dlm chapter *note: Bila semua ost dh digunakan. Mksudnye cerita ni dh nk complete*

 EXO Beautiful [Chinese Ver.]

 Tiger JK Reset

 Girl's Day I Miss You

 TaeTiSeo Only U

 APink LUV

 Jang Jae In Auditory Hallucination

 Ailee Evening Sky

 BTS I Need U

[5/8]

Poster Gallery : [Credits to myself :P]

Author's Note

Assalamualaikum~ Ini adalah Sequel untuk First Kiss. Yuko takleh janji yang cerita ni akan jadi sesweet dan sefluffy First Kiss. Sebab kali ni Yuko planning mau buat drama swasta tak berbayar hahaha >:D Be My Last ni, genre dia TAK SAMA LANGSUNG dengan First Kiss but still, genre romance tu ada. Cuma citer ni x se-fluffy First Kiss. Nak kata cerita ni berat, tak delah berat sangat. Tpi apa2 yg Yuko dh buat dlm cerita ni, semuanya Yuko dh buat reserach and most facts in this story is true. Ada terselit genre psychological sikit btw. Dan sekali lagi, Yuko tak janji Yuko akan update SETIAP HARI sebab Yuko pelajar Universiti dan hari Yuko sibuk okay? T^T Okey, Yuko dah puas membebel, harap korang enjoy baca cerita ni :) Sekian, terima kasih ^^

Aaannd, seperti First Kiss juga, tiada sebarang janji yang cerita ni akan berakhir dengan happy ending so don't get your hopes up ^^

Subscribe & Upvote jika mahu ^^v

MizzYukiko
Be My Last ❧ Lol korg x rse pelik ke Yuko bagi Minah berbaik ngn Luhan cepat sgt ni? ;) [1:31 AM | 17/2/16]

Comments

You must be logged in to comment
Heart_love
#1
Chapter 10: Kesian minah,cepat update authornim.by the way,lagu ost kill me heal me tu sesuai dgn chapter kali ni.my fav song.
starlightkim_
#2
Chapter 10: Kenapalah dengan jimin ni?asyik ganggu minah je.kesian kat minah.patutnya jimin tu meringkuk je dalam penjara,barulah hidup luhan dan minah aman.
starlightkim_
#3
Chapter 9: Haha..sehun jealous lah tu..akhirnya,minah dan luhan bersama semula dan akhirnya authornim update jugak ff ni..mohon update lagi..jimin,cepat-cepatlah sembuh dan jangan kacau luhan dan minah lagi..
mark_lina_jimin #4
Chapter 6: daebak...sambung lagi tau...tapi part kali ni mcm sedih pulk
sehunloversuho #5
Chapter 8: happy new year author-nim!!
starlightkim_
#6
Chapter 8: Yey!!sudah ada part sweet luhan and minah..sian luhan dan minah..huhu..jimin..mark..jgnlah kacau mereka lagi..mmg taehyung kene hantar jimin me pakar psikatri..sbb keadaan dia macam semakin teruk..ppali update..
bubble_na_baebeul #7
Chapter 7: Woahh.daebak.best kot.

Luhan.hwaiting.
starlightkim_
#8
Chapter 7: Bestnya chappie ni..akhirnya luhan tahu jugak pasal minah..ppali update..
nurulbatrisya #9
Chapter 6: Authornim.update soon.citer ni best